Strona 1 z 1

hmm --- co to jest ...(regulacja sprzegla czy ?)

: 16 gru czw, 2004 7:29 pm
autor: axelus
otoz:
faktem iz ze nie jest to w moim naprawde bezawaryjnym dieselku oczywiscie Pugu ( odpukac na zapas ) lecz intryguje mnie to :

ostatnio jechalem nie swoim sprzetem iiii zauwazylem rzecz:
gdy wchodzilem na bieg drugi lub trzeci , puszczajac sprzeglo chcialem dodac gazu ( poprostu przyspieszyc ) i byl efekt naprawde dlugiego opoznienia -- czyli gaz byl , bylo slychac ze silnik wchodzi na wysokie obroty ale on zachowywal sie jakbym gazowal na sprzegle --- rozumiecie
dopiero po jakims czasie ( oczywiscie krotkim sekundowym ) on zaczyna lapac -- koles mowi mi ze to jest za duza buda do 1,4 Benzyny -- ale cos mi sie nie chce wierzyc

a wiec co to

: 16 gru czw, 2004 8:58 pm
autor: Pieraś
jak dla mnie skoro wyje a nie jedzie to tarcza sprzegla do wymiany prosze pana :(

: 16 gru czw, 2004 10:16 pm
autor: kes19690
Sprzęgło do wymiany na bank ja tak miałem w swoim!!

: 20 gru pn, 2004 2:39 pm
autor: Mav309
Docisk kleknal albo spalona tarcza sprzegla.
Opisujesz sytuacje typowego slizgania sie sprzegla.
Do jest dizel wiec niutkow troche tam jest...

Jezeli juz chcesz jakos jeszcze z tym jezdzic (jezdzilem GTI pol roku ze slizgajacym sie sprzeglem) to najlepiej po kazdej zmianie biegow odczekac chwile i delikatnie plynnie wciskac gaz, unikaj glebokiego gazu na niskich obrotach, na wysokij jest lepiej...
koles mowi mi ze to jest za duza buda do 1,4 Benzyny
no to w koncu diesel czy benzyna? :roll:

Re: hmm --- co to jest ...(regulacja sprzegla czy ?)

: 20 gru pn, 2004 3:25 pm
autor: axelus
axelus pisze:otoz:
faktem iz ze nie jest to w moim naprawde bezawaryjnym dieselku oczywiscie Pugu
jak juz nadmienialem byl to nie Plug -- lecz Ford 1,4 benzyna

: 21 gru wt, 2004 9:27 am
autor: Mav309
aaa....napisales o tym na poczatku, zle odczytalem...
No ale to ni ezmienia faktu ze to sie sprzeglo konczy...:/