Potrzebna homologacja do 1,9GTI
Potrzebna homologacja do 1,9GTI
Szukam homologacji do startów w PPZM.Wszystkie ktore widzialam sa do 1,6.Jesli ktos posiada prosze o kontakt!martirally@op.pl
Pozdrawiam!
Pozdrawiam!
-
- Uzalezniony
- Posty: 710
- Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Jezdzily 309 1.9 (ale to byly mi16) dwa sezony temu. Homo moze byc, ale IMO lepiej startowac w N2...
Do N3 130 KM to naprawde za malo - sam startuje na astrze i zapewniam Cie ze zeby zawalczyc potrzebny jest mocny motor.
przygotowanie samochodu do zawodow to i tak tylko czesc kwoty jaka przeznaczycie na zawody. Wiec moze zaczac od sensowniejszej bazy jaka jest 1.6?
115 KM w N2 jest juz czyms czym mozna walczyc...
Do N3 130 KM to naprawde za malo - sam startuje na astrze i zapewniam Cie ze zeby zawalczyc potrzebny jest mocny motor.
przygotowanie samochodu do zawodow to i tak tylko czesc kwoty jaka przeznaczycie na zawody. Wiec moze zaczac od sensowniejszej bazy jaka jest 1.6?
115 KM w N2 jest juz czyms czym mozna walczyc...
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
- samer
- Uzalezniony
- Posty: 741
- Rejestracja: 07 cze sob, 2003 5:00 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Hej Marti
Skontaktuj sie z Lukaszem Witkiem , startuje 1.9 w wyscigach i rajdach
Mail i stronka:
witek_motorsports@interia.pl
http://www.witek.z.pl
Skontaktuj sie z Lukaszem Witkiem , startuje 1.9 w wyscigach i rajdach
Mail i stronka:
witek_motorsports@interia.pl
http://www.witek.z.pl
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Dla nie wtajemniczonych - homologacja w PZM kosztuje 200zl
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Hi!
Jezeli nie maja, to ci taka sprowadza.
Trzeba zadzwonic, przelac kase i czekac![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
Jezeli nie maja, to ci taka sprowadza.
Trzeba zadzwonic, przelac kase i czekac
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Hej!
Jest to ksiazka homologacyjna, ktora wydaje FIA na rzadanie producenta danego samochodu. Takie samochod musi spelniac wiele wymogow, musi byc wyprodukowany w odpowiedniej ilosci itp.
Homologacja dzieli sie na homo do Agrupy i Ngrupy
Dla Ngrupy, podane sa wymiary samochodu, minimalna wysokosc, minimalna waga i takie tam.
Podane sa wymiary kanalow ssacych i wydechowych, wymiary walka rozrzadu itp, ogolnie same wymiary
I budujac auto do Ngrupy, nie mozna przekraczac tych wymiarow, tak samo zreszta z Agrupa.
Dodatkowo, jezeli mamy Nke, to jak chcemy wsadzic do tylu hamulce tarczowe do 1.6 GTI to mozemy tak zrobic tylko i wylacznie jezeli dla Grupy N sa takie przewidziane w homologacji. Dlatego np. nie mozna do Grupy N wlozyc 15 calowych felg itp itd.
Ogolnie sa to scisle specyfikacje samochodu do danej grupy.
Jest to ksiazka homologacyjna, ktora wydaje FIA na rzadanie producenta danego samochodu. Takie samochod musi spelniac wiele wymogow, musi byc wyprodukowany w odpowiedniej ilosci itp.
Homologacja dzieli sie na homo do Agrupy i Ngrupy
Dla Ngrupy, podane sa wymiary samochodu, minimalna wysokosc, minimalna waga i takie tam.
Podane sa wymiary kanalow ssacych i wydechowych, wymiary walka rozrzadu itp, ogolnie same wymiary
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
Dodatkowo, jezeli mamy Nke, to jak chcemy wsadzic do tylu hamulce tarczowe do 1.6 GTI to mozemy tak zrobic tylko i wylacznie jezeli dla Grupy N sa takie przewidziane w homologacji. Dlatego np. nie mozna do Grupy N wlozyc 15 calowych felg itp itd.
Ogolnie sa to scisle specyfikacje samochodu do danej grupy.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
-
- Uzalezniony
- Posty: 710
- Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
homologacja jest fajna, w niej pokazuja czesto fajne patenty z przepustnicami, zawieszeniem itp.
Ogolnie najbardziej po zawodach jest potrzebna homo, gdy ktos zglasza zastrzezenia do twojego samochodu. Wtedy sprawdza sie czy jest on wykonany zgodnie z homologacja (rozmiary przepustnic, materialy, dlugosci, jak powinny pewne elementy wygladac itd...)
To tak w skrocie..
Ogolnie najbardziej po zawodach jest potrzebna homo, gdy ktos zglasza zastrzezenia do twojego samochodu. Wtedy sprawdza sie czy jest on wykonany zgodnie z homologacja (rozmiary przepustnic, materialy, dlugosci, jak powinny pewne elementy wygladac itd...)
To tak w skrocie..
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
dokladnie!! ![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora