Strona 1 z 1

Potrzebna homologacja do 1,9GTI

: 19 gru ndz, 2004 8:12 pm
autor: Marti
Szukam homologacji do startów w PPZM.Wszystkie ktore widzialam sa do 1,6.Jesli ktos posiada prosze o kontakt!martirally@op.pl
Pozdrawiam!

: 20 gru pn, 2004 8:35 am
autor: Mav309
Jezdzily 309 1.9 (ale to byly mi16) dwa sezony temu. Homo moze byc, ale IMO lepiej startowac w N2...
Do N3 130 KM to naprawde za malo - sam startuje na astrze i zapewniam Cie ze zeby zawalczyc potrzebny jest mocny motor.
przygotowanie samochodu do zawodow to i tak tylko czesc kwoty jaka przeznaczycie na zawody. Wiec moze zaczac od sensowniejszej bazy jaka jest 1.6?
115 KM w N2 jest juz czyms czym mozna walczyc...

: 20 gru pn, 2004 9:35 pm
autor: samer
Hej Marti

Skontaktuj sie z Lukaszem Witkiem , startuje 1.9 w wyscigach i rajdach


Mail i stronka:

witek_motorsports@interia.pl
http://www.witek.z.pl

: 21 gru wt, 2004 3:07 pm
autor: Ari
Mam taką homologację, a nawet dwie i nawet jedną chcę sprzedać. Mój telefon to 0501-061-422. Obie są kompletne. (Wszystkie rozszerzenia do gr. A i N).

: 21 gru wt, 2004 5:57 pm
autor: Kaktus
Dla nie wtajemniczonych - homologacja w PZM kosztuje 200zl

: 21 gru wt, 2004 9:14 pm
autor: Piweł
...

: 21 gru wt, 2004 9:41 pm
autor: Kaktus
Hi!

Jezeli nie maja, to ci taka sprowadza.

Trzeba zadzwonic, przelac kase i czekac :)

: 22 gru śr, 2004 11:28 am
autor: misiek22
Kaktus pisze:Dla nie wtajemniczonych - homologacja w PZM kosztuje 200zl
jestem nie wtajemniczony :)
i pytam z ciekawości co to jest ta homologacja :?: tzn rozumiem, że bez niej ani rusz, ale kompletnie nie wiem o co chodzi to jest jakiś kwit :?: :?

: 22 gru śr, 2004 1:03 pm
autor: Kaktus
Hej!

Jest to ksiazka homologacyjna, ktora wydaje FIA na rzadanie producenta danego samochodu. Takie samochod musi spelniac wiele wymogow, musi byc wyprodukowany w odpowiedniej ilosci itp.

Homologacja dzieli sie na homo do Agrupy i Ngrupy

Dla Ngrupy, podane sa wymiary samochodu, minimalna wysokosc, minimalna waga i takie tam.

Podane sa wymiary kanalow ssacych i wydechowych, wymiary walka rozrzadu itp, ogolnie same wymiary :) I budujac auto do Ngrupy, nie mozna przekraczac tych wymiarow, tak samo zreszta z Agrupa.

Dodatkowo, jezeli mamy Nke, to jak chcemy wsadzic do tylu hamulce tarczowe do 1.6 GTI to mozemy tak zrobic tylko i wylacznie jezeli dla Grupy N sa takie przewidziane w homologacji. Dlatego np. nie mozna do Grupy N wlozyc 15 calowych felg itp itd.

Ogolnie sa to scisle specyfikacje samochodu do danej grupy.

: 22 gru śr, 2004 1:08 pm
autor: misiek22
dzięki Kaktus za odpowiedź, krótko mówiąc kupa kwitów :) jeszcze raz dzięki.

: 22 gru śr, 2004 2:12 pm
autor: Mav309
homologacja jest fajna, w niej pokazuja czesto fajne patenty z przepustnicami, zawieszeniem itp.
Ogolnie najbardziej po zawodach jest potrzebna homo, gdy ktos zglasza zastrzezenia do twojego samochodu. Wtedy sprawdza sie czy jest on wykonany zgodnie z homologacja (rozmiary przepustnic, materialy, dlugosci, jak powinny pewne elementy wygladac itd...)

To tak w skrocie..

: 23 gru czw, 2004 6:49 pm
autor: Ari
A mały suplement. Mówiąc o A i N Kaktus miał na myśli Rajdy. Autka mogą być homologowane również i w innych specyfikacjach do Wyścigów - GT, N-GT, SP, ST i kilku innych mniej popularnych

: 23 gru czw, 2004 7:00 pm
autor: Kaktus
dokladnie!! :)