Paliwo z powietrzem...
- Dżon Dobra Nadzieja
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 11 paź pn, 2004 1:15 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Sosnowiec
Paliwo z powietrzem...
Witam
Sprawa wygląda następująco. Po odkręceniu wężyka, którym jest wtryskiwane paliwo do tej listwy przed wtryskiwaczami pierwsze kilka sekund paliwo leci normalnie... ale po chwili przestaje prawie całkowicie płynąć, dmucha wtedy powietrzem i od czasu do czasu wyplunie kilka kropel benzyny... gdzie mam szukać usterki? zaglądałem pod samochód, ale nie widać nigdzie wycieku, poza tym to chyba nie wygląda na wyciek... tylko na zasysanie powietrza...
Może ktoś ma pomysł co jest nie tak... z góry dzięki...
Sprawa wygląda następująco. Po odkręceniu wężyka, którym jest wtryskiwane paliwo do tej listwy przed wtryskiwaczami pierwsze kilka sekund paliwo leci normalnie... ale po chwili przestaje prawie całkowicie płynąć, dmucha wtedy powietrzem i od czasu do czasu wyplunie kilka kropel benzyny... gdzie mam szukać usterki? zaglądałem pod samochód, ale nie widać nigdzie wycieku, poza tym to chyba nie wygląda na wyciek... tylko na zasysanie powietrza...
Może ktoś ma pomysł co jest nie tak... z góry dzięki...
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Pompa paliwa wedlug mnie
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- Dżon Dobra Nadzieja
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 11 paź pn, 2004 1:15 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Dżon Dobra Nadzieja
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 11 paź pn, 2004 1:15 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Sosnowiec
zgadza się - delikatnie mówiąc przerywa... nie ma nawet siły ruszyć, toczy się na pół sprzęgle... ale tak jak wspomniałem pierwsze kilkanaście sekund jest OK, paliwe raczej idze tyle co powinno...
A poziom paliwa nic nie zmienia, też sprawdzałem...
Co może być z tą pompką? Chciałbym się tym sam zająć, jeśli uda mi się ją wyciągnąć...
A poziom paliwa nic nie zmienia, też sprawdzałem...
Co może być z tą pompką? Chciałbym się tym sam zająć, jeśli uda mi się ją wyciągnąć...
![Obrazek](http://www.fotoszok.pl/upload/b5cd2a6e.jpg)
![Obrazek](http://ytrc.pl/images/signatures/70713816246baeeedc992d.jpg)
Jestem fanem! Szukalem klubu p205 i go znalazlem
![Wariat 8)7](./images/smilies/icon_bonk.gif)
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Moze byc zatarta, a moze tez byc zasyfiony koszyk w ktorym siedzi pompka, i przez to nie daje rady ssac.
U mnie dokladnie tak bylo! Najpierw zaczelo sie od przerywania, a doszlo az do tego ze wogole sie nie dalo odpalic auta!
U mnie dokladnie tak bylo! Najpierw zaczelo sie od przerywania, a doszlo az do tego ze wogole sie nie dalo odpalic auta!
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- Dżon Dobra Nadzieja
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 11 paź pn, 2004 1:15 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Tak raczej tak... raczej wlasnie by dmuchalo powietrzem, bo przeciez wezem powrotnym wraca powietrze, jak nie ciagnie paliwa to bedzie dmuchalo powietrzem.
Takie sa moje domysly.
Wyciagnij pompke, wytrzysc koszyk, wytrzysc pompe i sprawdz. Najprostrza metoda!
Tylko uwazaj! Bo obcujesz z paliwem!
Takie sa moje domysly.
Wyciagnij pompke, wytrzysc koszyk, wytrzysc pompe i sprawdz. Najprostrza metoda!
Tylko uwazaj! Bo obcujesz z paliwem!
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- Dżon Dobra Nadzieja
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 11 paź pn, 2004 1:15 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Sosnowiec
Tak tak, wiem, paliwo fe, paliwo niedobre
Nie ma żadnych problemów żeby wyciągnąć pompke? Bo się troche boje czy pompka mi wyjdzie przez ten otwór pod siedzieniem i żeby mi przewody nie pouciekały (chyba je przywiąże sznurkiem
)
Okej, narazie dzięki za podpowiedzi, mam nadzieje że to tylko o to chodzi. Jak sie za to zabiore i sie coś wyjaśni (albo nie) to dam znać...
![Very Happy :D](./images/smilies/grin.gif)
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
Okej, narazie dzięki za podpowiedzi, mam nadzieje że to tylko o to chodzi. Jak sie za to zabiore i sie coś wyjaśni (albo nie) to dam znać...
![Obrazek](http://www.fotoszok.pl/upload/b5cd2a6e.jpg)
![Obrazek](http://ytrc.pl/images/signatures/70713816246baeeedc992d.jpg)
Jestem fanem! Szukalem klubu p205 i go znalazlem
![Wariat 8)7](./images/smilies/icon_bonk.gif)
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
przewody nawet jak uciekna to nie problem! Bo one maja moze z 10cm dlugosci! To jest tylko kawalek laczenia pompy ze stalowymi przewodami.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- przemo
- Junior
- Posty: 365
- Rejestracja: 09 cze pn, 2003 12:22 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Poznań
zawsze jak uciekna mozesz je przelozyc znow "od dolu"(mozna je jednak odsunac na taka odleglosc ze bez problemu wyciagniesz pompke) a jesli to sie nie uda to sobie wyciagniesz zbiornik - wierz mi jest to mozliwe ,przynajmniej w roczniku 1991 choc wymaga wiele cierpliwosci(zwlaszcza stan nakretek i gwintow)
Podłączę się do tematu. Miałem podobny problem i myślałem że to pompa paliwa. Wymieniłem trzy pompy i było to samo tzn.
Odkęciłem przewód paliwowy od listwy wtryskowej, przekręciłem rozrusznikiem i na początku leciało paliwo, a później paliwo razem z powietrzem, więc wziąłem pompę, wsadziłem do słoika żeby sprawdzić i wszystko było ok. Dopiero później uświadomiłem sobie, że musi być zamknięty obieg paliwa, bo nadmiar z listwy jest przepompowywany z powrotem w miejsce gdzie jest zamontowana pompa. Inaczej nie jest w stanie napełnić się to miejsce i dla tego leciało paliwo razem z powietrzem.
Nie zmienia stanu fakt, że w tym samochodzie jeżeli otworze przepustnice na max. to samochód jakoś jedzie, natomiast jak jest lekko uchylona to samochód dusi się, parska. Raz jedzie, raz nie
I już nie mam pojęcia co to może być. Może gdzieś zasysa jakieś lewe powietrze ?
Jak ktoś może coś poradzić to, czekam na pomysły![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Odkęciłem przewód paliwowy od listwy wtryskowej, przekręciłem rozrusznikiem i na początku leciało paliwo, a później paliwo razem z powietrzem, więc wziąłem pompę, wsadziłem do słoika żeby sprawdzić i wszystko było ok. Dopiero później uświadomiłem sobie, że musi być zamknięty obieg paliwa, bo nadmiar z listwy jest przepompowywany z powrotem w miejsce gdzie jest zamontowana pompa. Inaczej nie jest w stanie napełnić się to miejsce i dla tego leciało paliwo razem z powietrzem.
Nie zmienia stanu fakt, że w tym samochodzie jeżeli otworze przepustnice na max. to samochód jakoś jedzie, natomiast jak jest lekko uchylona to samochód dusi się, parska. Raz jedzie, raz nie
![Confused :?](./images/smilies/huh.gif)
Jak ktoś może coś poradzić to, czekam na pomysły
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
- Dżon Dobra Nadzieja
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 11 paź pn, 2004 1:15 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Sosnowiec