hamulce tył ; nieregularna praca silnika ; dzwonienie w siln
: 02 sty ndz, 2005 11:48 pm
witam
wlasnie sie zarejestrowalem. link do tej strony znalazlem na szybie jakiejs 205-tki ktora mijalem o postanowilem zajżeć. od niedawna jezdze 205 z 87 1.1 i mam pare pytań.
pierwsze to hamulce tylne. zabaralem sie do zmiany okładzin i oczywiście zdjąlem stare (zeby wziasc na wzor) przekonany że z założeniem nowych nie bedzie problemu i ... no wlasnie. nie hamuja prawie w ogole. reczny podciagam ze wszystkich sił a samochod nawet z malych goreczek sie kula. a do tego sie grzeja koła. podejrzewam ze cos zle zlożylem i jeśli np ktoś miałby zdjęcie ze zdjętym bębnem to byłbym bardzo wdzieczny jakby mi je udostepnił.
druga rzecz dotyczy silnika. gdy sie nagrzeje i stoi na luzie to silnik chodzi bardzo nieregularnie tzn obroty skacza tak od 500 do 1000 i tak caly czas. czy ktos wie o co chodzi?
i jeszcze jedna rzecz. gdy zmieniam na wyzszy bieg i obroty spadajdo ok 2000 albo czasami troche nizej i troche mocniej wcisne gaz to cos zaczyna specyficznie stukac w silniku. jak popuszcze to przestaje. gdy auto sie wkreci na obroty to tez przestaje stukac. nie sa to chyba zawory ale cos jakby mieszanka zle sie spalała.
wydaje mi sie że te dwie rzeczy są jakos powiązane bo pare razy zdażyło mi sie ze autko chodziło równo i wtedy nie było też tego dzwonienia przy niższych obrotach.
wlasnie sie zarejestrowalem. link do tej strony znalazlem na szybie jakiejs 205-tki ktora mijalem o postanowilem zajżeć. od niedawna jezdze 205 z 87 1.1 i mam pare pytań.
pierwsze to hamulce tylne. zabaralem sie do zmiany okładzin i oczywiście zdjąlem stare (zeby wziasc na wzor) przekonany że z założeniem nowych nie bedzie problemu i ... no wlasnie. nie hamuja prawie w ogole. reczny podciagam ze wszystkich sił a samochod nawet z malych goreczek sie kula. a do tego sie grzeja koła. podejrzewam ze cos zle zlożylem i jeśli np ktoś miałby zdjęcie ze zdjętym bębnem to byłbym bardzo wdzieczny jakby mi je udostepnił.
druga rzecz dotyczy silnika. gdy sie nagrzeje i stoi na luzie to silnik chodzi bardzo nieregularnie tzn obroty skacza tak od 500 do 1000 i tak caly czas. czy ktos wie o co chodzi?
i jeszcze jedna rzecz. gdy zmieniam na wyzszy bieg i obroty spadajdo ok 2000 albo czasami troche nizej i troche mocniej wcisne gaz to cos zaczyna specyficznie stukac w silniku. jak popuszcze to przestaje. gdy auto sie wkreci na obroty to tez przestaje stukac. nie sa to chyba zawory ale cos jakby mieszanka zle sie spalała.
wydaje mi sie że te dwie rzeczy są jakos powiązane bo pare razy zdażyło mi sie ze autko chodziło równo i wtedy nie było też tego dzwonienia przy niższych obrotach.