Za slabe do swojej klasy! Jak by mialo 170KM no to wtedy tak
Prosty przelicznik!
1.3 Rallye ma 80KM na 1 litr pojemnosci
1.9 Rallye ma 68KM na 1 litr pojemnosci
1.9 GTi ma 68 KM na 1 litr pojemnosci, badz nawet 64KM na 1 litr pojemnosci
1.6 GTi ma 71KM na 1 litr pojemnosci, badz nawet 65KM na 1 litr pojemnosci
Co jest najmocniejsze?
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
Ktory silnik jest najbardziej wyzylowany?
Pozatym warto tez spojrzec na to
Zakladajac ze silnik pozostaje seryjny:
1.3 Rallye w grupie A ma wazyc nie mniej niz 840KG
1.6 Gti w grupie A ma wazyc nie mniej niz 920KG
1.9 Rallye/Gti w grupie A ma wazyc nie mniej niz 1000KG
I teraz dla poszczegolnych samochodow wychodzi koni/kilogram:
1.3 Rallye - 0,125KM na 1 KG
1.6 GTi - 0,125KM na 1 KG
1.9 Rallye/Gti - 0,13KM na 1KG
Jednak sprawa ma sie inaczej jezeli chodzi o Grupe N
1.3 Rallye w GR.N ma wazyc nie mniej niz 680KG
1.6 Gti w GR.N ma wazyc nie mniej niz 780KG
1.9 Gti w GR.N ma wazyc nie mniej niz ??? Tego nie wiem.
Oprocz tego trzeba spojrzec na konkurencje!
W N2 sa samochod takie jak 106 Rallye i Citroen Saxo ktore maja nawet do 150KM, a 205 mozna w Nce zrobic gora do 120KM i to naprawde ciezko!
W N3 sa samochody takie jak Opel Astra GSI, Opel Kadett GSI, Honda Civic Type R, i te auta maja tak po 170-180KM w Nce, a 205 w Nce zrobisz gora 140KM i to tez ciezko!! Wszystko przez primytywny system wtrysku.
W N1 sa samochody takie jak VW Polo, Nissan Micra, Suzuki Swift ale zaden z nich nie przekracza 120KM a 205 mozna zrobic lekko 110KM, pozatym zaden z nich nie wazy mniej niz 880KG, a Pug moze wazyc nawet 680. Zagrozeniem moze byc takze Citroen AX Sport, badz 106 Rallye 1.3 ale one podobno sie gorzej prowadza.
W grupie A sprawa wyglada podobnie.