205 Mi16 (do Piweł)
: 13 sty czw, 2005 8:23 pm
Hejka !
Wszedłem na stronke http://gti.peugeot205.pl i wyczytałem w dziale tuning takie zdanie napisane przez Piwła: "Większość ludzi ma najwięcej problemów z tym ostatnim punktem. Dla ułatwienia dodam, że najłatwiej wsadzać 150-konnego Migacza XU9J4/Z (z katalizatorem - DFW) zamiast 120-konnego XU9JAZ (również z katalizatorem - DKZ) - wiązki różnią się tylko dwoma czujnikami których w 205-tce oryginalnie nie ma. Resztę się podpina (w te same dokładnie miejsca !), przekręca kluczyk i odjeżdża"
W związku z tym mam pytanie: 1. Jakie to czujniki (czy jeden z nich to podciśnieniowy bączek do wolnych obrotów?) 2. Czy trzeba je podłączać - jeśli tak to do czego (dorabiac kabelek czy lepiej przełożyć oryginalną wiązkę, a jeśli nie trzeba to czy nie będzie jakiś anomalii??
Pozdro
Wszedłem na stronke http://gti.peugeot205.pl i wyczytałem w dziale tuning takie zdanie napisane przez Piwła: "Większość ludzi ma najwięcej problemów z tym ostatnim punktem. Dla ułatwienia dodam, że najłatwiej wsadzać 150-konnego Migacza XU9J4/Z (z katalizatorem - DFW) zamiast 120-konnego XU9JAZ (również z katalizatorem - DKZ) - wiązki różnią się tylko dwoma czujnikami których w 205-tce oryginalnie nie ma. Resztę się podpina (w te same dokładnie miejsca !), przekręca kluczyk i odjeżdża"
W związku z tym mam pytanie: 1. Jakie to czujniki (czy jeden z nich to podciśnieniowy bączek do wolnych obrotów?) 2. Czy trzeba je podłączać - jeśli tak to do czego (dorabiac kabelek czy lepiej przełożyć oryginalną wiązkę, a jeśli nie trzeba to czy nie będzie jakiś anomalii??
Pozdro