Strona 1 z 1
Siliniku TU i x....
: 22 sty sob, 2005 5:14 pm
autor: powerhorse
Czy ktos wie czym roznia sie siliniki TU i te montowane w peugotach serii np xs??
Ktore sa lepsze?
: 22 sty sob, 2005 9:17 pm
autor: Marshal
W XS tez sa silniki TU. Ja mam np. XS z 90r i silnik TU3M.
: 23 sty ndz, 2005 12:09 pm
autor: Ari
Nie tylko TU byly tez XY8
: 23 sty ndz, 2005 12:10 pm
autor: powerhorse
ja tez mam tu3m
W takim razie moze ktos moglby powiedziec cos odnosnie "cywilnych" silinikow puga:) Porwonac cywilne jednostki a nie gti
i np wyrazic swoje zdanie ktore jest najlepszy z tych silniczków:) Wymienic jakies wady i zalety:)
: 23 sty ndz, 2005 9:24 pm
autor: Pieraś
ja mam TU1M , 1.1 litra = 60 KM wspanialy silnik
: 27 sty czw, 2005 1:26 pm
autor: Globus205
Miałem długo 1.4 garrosa
silnik Tu3M - zajebisty - bo mało pali i zapierdala jak na 75KM okrutnie- tylko swift GTi go brał zaden 1.4 16V made in VW czy Opel nie mógł go wziąć- Hondy 1.5 16V tez łykał bez problemu
to były zalety
teraz wady -słaba skrzynia - wymieniałem 4 razy -
ale to chyba przez to palenie gumy i wyścigi
: 27 sty czw, 2005 1:53 pm
autor: Archenar
ja mam TU3S ...na gaźniku Solex Z2..najmocniejszy ze wszystkich 1.4 (84KM), ale powiem szczerze że lepsze odczucia daje TU3M na wtrysku..pomimo tych 9KM mniej, lepiej się jeździ.. silnik TU3S ma super kopa powyżej 4000 obr/min jak się wciśnie gaz do dechy, ale elastyczność wypada korzystniej w TU3M..jednak wtrysk robi swoje
..
: 27 sty czw, 2005 2:18 pm
autor: Rychu
Dokładnie Archenar....wtryski mimo mniejszej mocy jakoś mają lepsze osiągi! Wiadomo że gaźnik zawsze można podregulowac odpowiednio i wtedy można naprawdę sporo z niego wyciągnąć, ale jeśli chodzi o serie to jednopunkty (niewiele) ale jednak są lepsze!!!
A szkoda....
Re: Siliniku TU i x....
: 28 sty pt, 2005 9:51 pm
autor: Para
powerhorse pisze:Czy ktos wie czym roznia sie siliniki TU i te montowane w peugotach serii np xs??
Ktore sa lepsze?
moze to cos ci przyblizy
SILNIK TU
SILNIK XU
: 28 sty pt, 2005 10:51 pm
autor: powerhorse
hehe
nic mi to nie mowi
ale wiem juz przynajmniej dlaczego bagnet tak ciezko wchodzi
Dzieki
Re: Siliniku TU i x....
: 12 lut sob, 2005 9:55 pm
autor: Para
: 12 lut sob, 2005 10:15 pm
autor: powerhorse
czy siliniku xu to tez jest monowtrysk ?
: 12 lut sob, 2005 10:23 pm
autor: Para
silnik XU jest na wielopunkcie , z wyjątkiem tego oznaczonego symbolem XU51C jest to 1.6 na gaźniku Weber TCL2