Strona 1 z 1

[Nieaktualne] Potrzebna pomoc lub schemat

: 04 lut pt, 2005 3:04 pm
autor: Przecinak
No i zaczely sie problemy :(

Oprze sie na schemacie haynes'a zamieszczonym w wiring diagrams 12-27 dotyczacego silnika XU9JAZ ( taki posiadam).

Problem mam nastepujacy ze znika mi (brak styku prawopodobnie) napiecie na przekazniku 19 (1-C/D na schemacie) na przewodzie 37A. Ten przekaznik podaje napiecie na niebieski przewod (na schemacie 96A, 120, 76).

A teraz pytania:
1. czy ktos sie orientuje w ktorym fizycznie miejscu lacza sie przewody 96A, 120, 76 a przedewszystkim 76 lub gdzie leci ten niebieski przewod?
2. gdzie jest lacze zaznaczone w sekcji 8-J przewodu 76 ?
3. gdzie sie znajduje polaczenie wspolnego plusa z sekcji 5-D ( taka czarna kropka gdzie rowniez jest plus od wtryskiwaczy)?

ewentualnie czy ktos posiada schemat wiazek do tego silnika/modelu GTI (bo ten z ksiazki etzloda dotyczy LE-tronic a nie Motronic 1.3)

Za wszelkie wskazowki bede bardzo wdzieczny bo samochod nie zapala. :(

: 04 lut pt, 2005 6:40 pm
autor: Piweł
1. Domniemuję, że w skrzynce przekaźników pod maską (lewa strona na podszybiu u mnie)
2. :shock: 8) :lol:
3. "Plusy" do wtryskiwaczy połączone są kawałek za miejscem w głównej żyle wiązki, z której wychodzą osobne kable do wtrysków (czyli trzeba rozpruć kawałek "grubej" wiązki żeby się do tego miejsca dostać).

Ale nie sugeruj się tak bardzo tym schematem, z moich doświadczeń wynika, że ta jak to nazwałeś "kropka", to wcale nie jest jeden punkt - po prostu w różnych miejscach wiązki od tego przewodu odchodzą potrzebne kable do poszczególnych czujników.

Mam nadzieję, że coś pomogłem :oops:

Pozdro
Piweł

: 04 lut pt, 2005 6:59 pm
autor: Przecinak
Dzisiaj znowu mialem godzinke zeby posprawdzac i doszedlem w koncu do tego przekaznika wiec poprzednie pytania sa juz nieaktualne ale oczywiscie jest nastepny problem.

Tak przy okazji to przekaznik nr 19 znajduje sie przy komputerze wtrysku w schowku :P i ten schemat mnie wprowadzil w bald bo myslalem ze te przy podszybiu to sa nr 20 i 19. nr 20 faktycznie jest przy podszybiu a ten obok to jeszcze nie wiem do czego sluzy ale mniejsza z tym (jak ktos wie to chetnie sie dowiem).

Teraz fakty:

Po podaniu zaplonu zgodnie ze schematem przychodzi napiecie na 37A i przyajmniej teoretycznie komputer powinien wlaczyc pompe (jednym slowem zasterowac z nogi nr.3 komp.) na ok. 1,5sek celem wyrownania cisnienia - dobrze mysle czy nie ??

Czy po przekreceniu kluczyka wlacza sie pompa na 1,5 sek?? czy tu jest jakis inny patent?

: 05 lut sob, 2005 3:37 pm
autor: Przecinak
Juz po klopocie, a przyczyna byla zle przykrecona kopulka rozdzielacza i wilgoc w niej, jeszcze czasami wypadnie ktorys z cylindrow ale mysle ze wymiana na nowa pomoze :D

Ile moze kosztowac nowa taka kopulka??