Strona 1 z 1
jedna wycieraczka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
: 11 lut pt, 2005 12:47 pm
autor: Sebek
Mam dwa pytanka?Jak w temacie chce mieć jedną zamiast dwóch Czy dużo z tym roboty? Jak to zrobić żeby silniczek poszerzył zakres swojego skrętu
Czekam na rady.
: 11 lut pt, 2005 5:09 pm
autor: Spayky
jest przy tym troche roboty no i bez spawarki się nie obejdzie. Musisz zdjąc podszybie i wymontować całe ramię wraz z wycieraczkami od silniczka. Nie pamiętam jak robiłem to u swojego ale musiałem dospawać kawałek bardzo grubej blaszki około 1cm do tej blaszki która za pomocą sworzni kulistych przyczepiona jest do ramion wycieraczek. Im dłuższa blaszka tym większy obrót wykonują, trzeba dobrze wyliczyć, bo jak przesadzisz to będą Ci jeździły po podszybiu. Jak znajde mój schemat to Ci podeślę. Ale ogólnie fajny efekt. Ostatnio ciekawski spytał się mnie na ulicy ."...a to w 205 robią pojedyńcze wycieraczki."
ramię od wycieraczki najlepiej wstawić od fiata uno, koszt nowej to około 20zł przy czym jest idealnie prosta i daje fajny końcowy efekt
: 11 lut pt, 2005 6:18 pm
autor: Para
: 12 lut sob, 2005 9:55 am
autor: Sebek
Dzieki tylko jeszcze pytanko? Na zdjęciach pary wyglada to tak że trzeba to ramie skrócić a mi sie wydaje że tzeba to dospawać? No ale dzisiaj to rozbiore to sam popatrze.
: 12 lut sob, 2005 8:21 pm
autor: Qbis
no dobra.a co zrobic z dziurami w plastikowym podszybiu???
: 12 lut sob, 2005 8:35 pm
autor: Para
szpachelka i .....
: 14 lut pn, 2005 9:33 am
autor: Mav309
ja tylko nie rozumiem jednego...tyle meczenia sie po to by uzyskac gorsze zbieranie wody z szyby, i efekt jazdy zukiem (jezeli wycieraczka jest na sztorc)...szok.
Pomysl wycieraczki zrodzil sie w DTMie i z tamtad (jak wiele innych dyfuzorow itp) zostal skopiowany.
Tyle ze tam byl to wynik proby walki z oporami powietrza... a u nas?
: 14 lut pn, 2005 11:24 am
autor: Rychu
I tu musze się zgodzić z Mavem
Ani to w niczym nie pomaga...ani ładniej nie wygląda...to jest po prostu taki "standard" dla tjuningowców i każdy szanujący się tuner powinien mieć jedną wycieraczkę
Tylko po co?
: 14 lut pn, 2005 12:29 pm
autor: Spayky
nie wiem czemu takie bzdury piszecie, bo w niczym to nie przeszkadza, że się ma pojedyńczą wycieraczkę. Działają równie dobrze jak standardowe podwójne wycieraczki. Przecież niektóre auta mają seryjnie montowane pojedyńcze wycieraczki takie jak uno czy niektóre mercedesy i jest dobrze.
: 14 lut pn, 2005 12:49 pm
autor: Mav309
uchm....i tez seryjnie na sztorc stoja?
przeciez ze srodka jest jak w zuku (stare zuki mialy poprzeczke na srodku i dwie szyby z przodu).
Tlumacze po prostu skad sie wziely pionowe wycieraczki, jednak i one i np dyfuzory z przodu na srubach rzymskich to zerżniecie z DTMu niczemu nie slużące...
No chyba ze to sie komus po prostu podoba...wtedy wchodzimy na grzaski teren ktory sie nazywa "gust" i wtedy zgodnie z zasada ze o gustach sie nie dyskutuje, ja sie tam nie czepiam
: 15 lut wt, 2005 9:29 pm
autor: Qbis
Jedna wycieraczka ogolnie fajnie wyglada ale :
moim zdaniem na sztorc powinna stac tylko na jakims zlocie itp. gdyz koledzy niebiescy moga zabrac za to dowod i 2 przez przypadek mozna nie zauwazyc czegos przed maska ( podobny efekt z slupkami kolo szyby )
Sam mialem zrobiona jedna wycieraczke w malcu ( i gwarantuje ze nie byl to WŚ ) ale nie stala ona w pionie lecz normalnie lezala.
W zaleznosci od wykonania calej przerobki moze pogorszyc sie zbieranie wody jak i jej czestotliwosc pomimo iz teoretycznie powinna chodzic szybiej.
Jednak jezeli ktos tak chce miec to nie mam nic przeciwko i napewno tego nie krytykuje.