Strona 1 z 1

Pytanie do rajdowców!!!

: 15 lut wt, 2005 3:36 pm
autor: Demo84
A mianowicie chodzi mi o uszczelke pod głowice, czy sa jakieś specialne "sportowe" uszczelki, np. w A grupowych autach??? Jakies o zwiekszonej wytrzymałości???

: 15 lut wt, 2005 3:39 pm
autor: Mav309
czasem robi sie auminium/miedzi
Aluminiowe to z tego co pamietam (taka mialem)trzeba bylo w poczatkowej fazie glowice co kilka tys km dociagac (siadala)

: 15 lut wt, 2005 4:05 pm
autor: narcodrive
No miedziane albo wcale.
Dwie wersje "wcale" : na paste do głowic Loctite, lub normalnie bez niczego.
Ta druga wymaga obróbki na tzw. magnesówce. (dokładność w 0,01)

: 15 lut wt, 2005 4:14 pm
autor: Demo84
a gdzie mogą takie uszczelki zrobić??

opcja "wcale" nie wchodzi w gre

: 15 lut wt, 2005 6:57 pm
autor: Piweł
...

: 15 lut wt, 2005 7:28 pm
autor: Demo84
chce miec mocna uszczelke bo chce turbine rozkręcic, i tak wymieniam wiec pomyslałem o lepszej, jesli warto

: 16 lut śr, 2005 6:43 pm
autor: Piweł
...

: 16 lut śr, 2005 10:28 pm
autor: Michal gti
Miedzianą może wypalić.

: 17 lut czw, 2005 8:05 am
autor: Mav309
slyszalem o patentach w mocno pompowanych samochodach ze w glowicy i bloku robi sie rowek/wpust (nie wiem jak gleboki) i w to wstawia sie uszczelke.
Wtedy uszczelka jest oczywiscie wyzsza niz normalna bo czesc jej jest we wpustach...

: 18 lut pt, 2005 11:56 pm
autor: narcodrive
Ja bym obstawawiał oryginał albo jakąś specjalistyczną do np: aut o zwiększonym doładowaniu. Ale ja nie znam się na turbo :wink:

: 19 lut sob, 2005 12:51 am
autor: Demo84
chyba poprostu zaloże nowa zwykłą uszczelke, i tez powinno byc dobrze.

: 21 lut pn, 2005 8:19 am
autor: Mav309
dokladnie tak...jak Ci wydmucha to wtedy bedziesz myslal...
Domyslam sie ze w staruszku nie bedziesz podnosil cisnienia...