Strona 1 z 1
Rezerwa a komputer GTI
: 17 lut czw, 2005 11:23 pm
autor: Qbis
Ciekawi mnie caly czas jedna mysl.Otoz zauwazylem ze gdy jade naprawde na wysokich obrotach ( przeciagam na biegach ) a paliwa mam lekko ponad 1 kreske po rezerwie zaczyna nagle palic sie wszystkim znana pomaranczowa lapka na wskazniku.Po zwolnieniu na obrotach gasnie i nie zapala sie przez ladne 30 km
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
I teraz pytanie : czy komputer w jakis sposob przewiduje dane spalanie na dany moment i informuje tym za przy takiej jezdzie zaraz zabraknie paliwa???Napewno nie jest to efekt bujania samochodem itp....
: 18 lut pt, 2005 10:39 am
autor: wojba
dobre:)) ale te nasze koputery madre i do tego przewidujace
: 18 lut pt, 2005 10:44 am
autor: Sebek
no też mi sie mordka usmiechneła
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
: 18 lut pt, 2005 10:48 am
autor: IGI
witam, u mnie jest to samo mysle ze to moze byc taka opcja ze na wysokich obrotach pompa paliwa wtłacza w układ wieksza ilosc paliwa i poki ono wroci do zbiornika i ustali jakis poziom to mija jakis tam czas i dlatego zapala sie lampka gdyz w tym momencie jest mniejsza ilosc paliwa. takie zjawisko mam tez w lanosie wiec sam nie wiem,nawt przy polowie zbiornika przy wysokich obrotach spada mi skazowka np. do 1/4.moze i sie myle jesli ktos ma inny pomysl niech mnie poprwai Pozdrawiam
: 18 lut pt, 2005 10:56 am
autor: Przecinak
Mysle ze sprawa jest bardziej prozaiczna i poprostu paliwo od przeciazenia dluzej znajduje sie w tylnej czesci zbiornika (czujnik poziomu jest chyba przy pompie) a ze ma tlumik i dosc dluga bezwladnosc zeby wskazowka nie tyrpalo z byle powodu to powstaje wlasnie taki 'efekt pamieci"
![Wink ;)](./images/smilies/wink.gif)
: 18 lut pt, 2005 10:57 am
autor: Sebek
tak jest i bedzie!
: 19 lut sob, 2005 1:05 am
autor: Michal gti
Przy przyspieszaniu paliwo odpływa do tyłu i wtedy "pływak", który jest obok pompy, podaje że jest rezerwa
![Wink :wink:](./images/smilies/wink.gif)
: 19 lut sob, 2005 1:54 am
autor: Kaktus
Ja na wyscigu gorskim mialem 1/2 baku zalane! I na ostatnim lewym zakrecie, na slicku jadac w lewo, przy 130km/h bylo takie przeciazenie ze mi sie rezerwa zaswiecila!!
Na mecie zgasla, i wskazowka powoli spowrotem powrocila do pionu!
Jak dzien wczesniej jezdzilem z 1/4 baku (lzejsze auto) to od polowy wyscigu zaczynal samochod slabnac, tracic moc, przerywac w zakretach.
Tak juz GTI maja
: 19 lut sob, 2005 11:38 pm
autor: Qbis
moral z tego taki aby nie przyspieszac i ostro nie zakrecac
![Very Happy :D](./images/smilies/grin.gif)
:D:D a problemu nie bedzie
: 21 lut pn, 2005 8:27 am
autor: Mav309
Pompa duzo pompuje przy WOT stad zapalanie sie rezerwy (tez to zauwazylem)
W inteligencje komputera przestaniesz wierzyc jak to rozbierzesz...kalkulatory bywaja bardziej skomplikowane
![Very Happy :D](./images/smilies/grin.gif)