cos sie nie wkreca

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
IGI
Junior
Posty: 240
Rejestracja: 21 cze pn, 2004 12:38 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: BIAŁYSTOK

cos sie nie wkreca

Post autor: IGI »

witam mam taki problem 1.9 gti na gazie smiga doskonale za to na benzynie zaczyna sie problem.Zdarza sie tak ze czasami jak ruszam to niechece mi sie wkrecic na obroty przerywa lub tworzy sie taka dziura (brak reakcji na gaz)jak puszcze gaz to albo zgasnie albo zostanie na obrotach i wciskajac gaz ponownie znow jest brak reakcji lub ta dziura lub normalnie wkreci sie w obroty i czasami czuje ze przy przyspieszaniu jest taki zamulony a czami jest ok.Ogolnie to odpala bez problemu na benzynie trzyma obroty ale zdarzaja sie wlasnie takie sytuacje.wymienilem dzis filtr paliwa myslalem ze to moze to ale niestety.Wecie moze panowie o co biega?
driver
Nowicjusz
Posty: 58
Rejestracja: 06 lis sob, 2004 7:20 pm

Post autor: driver »

.............
Ostatnio zmieniony 06 lis wt, 2012 3:18 pm przez driver, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
IGI
Junior
Posty: 240
Rejestracja: 21 cze pn, 2004 12:38 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: BIAŁYSTOK

Post autor: IGI »

no tym mnie zmartwiles ale to podejrzewalem mialem kilka takich sytuacji ze juz nie mialem paliwa ale na takim przerywajacym zawsze probowalem gdzies do stacji dojechac.A wiesz moze czy pompa powiedzmy od silnika 11 czy 1.4 pasuje do gti?
driver
Nowicjusz
Posty: 58
Rejestracja: 06 lis sob, 2004 7:20 pm

Post autor: driver »

...............
Ostatnio zmieniony 06 lis wt, 2012 3:15 pm przez driver, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
IGI
Junior
Posty: 240
Rejestracja: 21 cze pn, 2004 12:38 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: BIAŁYSTOK

Post autor: IGI »

zapomnialem w 1.1 i 1.4 byly mechaniczne pompy jesli byly silniki na gaznikach bo jak wtrysk to elektryczne.
Zobacz moze gdzies lewe powietrze zaczol lapac, lub moze byc cos z zaworem na butli lub reduktor wymaga regeneracji a dlugo masz ta instalacje jaki przebieg?
driver
Nowicjusz
Posty: 58
Rejestracja: 06 lis sob, 2004 7:20 pm

Post autor: driver »

.................
Ostatnio zmieniony 06 lis wt, 2012 3:15 pm przez driver, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
deejay
Uzalezniony
Posty: 900
Rejestracja: 11 sty wt, 2005 7:37 pm
Posiadany PUG: 1,6 GTI
Numer Gadu-gadu: 3788033
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: deejay »

Nie dostaje gdzieś lewego powietrza? kiedy ostanio wymieniałeś filtr gazu? kiedy ostatnio spuszczałeś syf z reduktora? jak dużo pali a niezafajnie jeździ to reduktor :arrow: pewnie przyda sie komplet naprawczy : membrana + uszczelki. Raczej nie stawiał bym na wielozawór na butli.
PEUGEOT 205 1.6 GTI
Obrazek
Awatar użytkownika
IGI
Junior
Posty: 240
Rejestracja: 21 cze pn, 2004 12:38 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: BIAŁYSTOK

Post autor: IGI »

u mnie zamulony byl na gazie jak zawor na botli sie przycinal on jakos sie tam sam otwira w zaleznosci od ilosci rozprezanego gazu.A swoja droga to najpierw zrobilem to o czym mowi deejay komplet naprawczy i ogolne czyszczenie instalacji. a ile moze kosztowac pompa paliwa do 1.9 gti lub 1.6?
Awatar użytkownika
deejay
Uzalezniony
Posty: 900
Rejestracja: 11 sty wt, 2005 7:37 pm
Posiadany PUG: 1,6 GTI
Numer Gadu-gadu: 3788033
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: deejay »

IGI wielozawór a raczej jego pływak ma za zadanie odcinanie przy tankowaniu i ewentualnie za pomocą przekładni z kawałeczkiem magnesu sterowanie wzkazówką poziomu lub sensora pełanego wzkazania bądź rezerwy. A zapchać to się ewentualnie mogła zwężka która jest w wielozaworze na początku elastycznego przewodu zasysającego gaz z dna zbiornika (ma ona średnicę szpilki) :D
PEUGEOT 205 1.6 GTI
Obrazek
driver
Nowicjusz
Posty: 58
Rejestracja: 06 lis sob, 2004 7:20 pm

Post autor: driver »

...............
Ostatnio zmieniony 06 lis wt, 2012 3:16 pm przez driver, łącznie zmieniany 1 raz.
driver
Nowicjusz
Posty: 58
Rejestracja: 06 lis sob, 2004 7:20 pm

Post autor: driver »

.................
Ostatnio zmieniony 06 lis wt, 2012 3:16 pm przez driver, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
IGI
Junior
Posty: 240
Rejestracja: 21 cze pn, 2004 12:38 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: BIAŁYSTOK

Post autor: IGI »

dzieki deejay za pouczenie:) sprawa tak stoi jak silnik jest zimny to wszystko ok na benzynie ale jak sie nagrzeje di 60-70 stopni to zaczyna wariowac takie objawy jak pisalem, czy to napewno pompa? i driver a gdzie kupowales ta pompe? i jak myslicie warto kupowac z allegro?
Awatar użytkownika
Przecinak
Junior
Posty: 336
Rejestracja: 19 sty śr, 2005 5:06 pm

Post autor: Przecinak »

Ja dzisiaj sprawdzilem czujnik temp. silnika co idzie do kompa i mam go zwalony. U mnie jest dokladnie odwrotna sytuacje na zimnym swiruje a na cieplym ok. Poprostu wedlug tego czujnika silnik ma zawsze ok 60-80 stopni. Pomierz go bo moze masz odwrotna sytuacje ze wskazuje na zimny i bedzie ci wzbogacal mieszanke na ciplym silniku.
Przy rozgrzanym silniku powinien miec 400-100 omow.

Ja jutro wymienie swoj i zobacze czy to byla przyczyna moich problemow :?
Peugeot 205 GRIFFE :) Sliczny zielony i z sercem lwa :)
Project GRIFFE ??????? - ??.??.0?
Galeryjka http://gti.peugeot205.pl/gallery/przecinak
Awatar użytkownika
IGI
Junior
Posty: 240
Rejestracja: 21 cze pn, 2004 12:38 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: BIAŁYSTOK

Post autor: IGI »

no jutro bede wszystko sparawdzam wiec zobacze
Awatar użytkownika
Dżon Dobra Nadzieja
Uzalezniony
Posty: 995
Rejestracja: 11 paź pn, 2004 1:15 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Dżon Dobra Nadzieja »

No widze że kto tylko ma gaz ma też z nim problemy...
Jeśli moge się podpiąć pod temat, może bedziecie cosik wiedzieli, u mnie sprawa wygląda następująco...
Nie trzyma mi na gazie wolnych obrotów, już kręcenie śrubką od dawkowania ani od obrotów nie pomaga. Jedyne co pomaga to podkręcenie przepustnicy do 2000obr, wtedy jest wszystko okej, ale jak zmniejsze na przepustnicy nawet do ok 1500 to już mi spadają obroty, tak jakby łapał gdzies lewe powetrze... dodam że mam skrócony dolot, ale wczesniej było wszystko OK... Aha, dodam że dawniej kilka razy walnęło w kolektor ("wsteczny wybuch") i wywaliło mi nawet denko od przepływomierza... kiedyś słyszałem że jeśli sie coś takiego zdarzy to jakiś jakby zawór zwrotny gazu zostaje uszkodzony i przez to może nie trzymać obrotów...
czy ktoś kojarzy cos takiego?
Obrazek  Obrazek


Jestem fanem! Szukalem klubu p205 i go znalazlem 8)7
ODPOWIEDZ