jak dokrecac????

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
wino

jak dokrecac????

Post autor: wino »

jak w temaciku z jakim momentem {sila} dokrecac glowice 1.4 xs :?: :D
Awatar użytkownika
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588
Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice

Post autor: woocash »

nie wiem dokładnie... ale w Haynes'ie na bank jest napisane b.dokładnie.
książka do pobrania na forum w PDF (post na górze forum technicznego)
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
Awatar użytkownika
blaszka
Peugeot 205 Master
Posty: 2817
Rejestracja: 17 mar czw, 2005 3:43 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
Kontakt:

Post autor: blaszka »

najpierw dokręcasz na 4 kilo potem na 6 a na końcu 8 kilo i wystarczy
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Z tego co wiem, to odrazu dokreca sie na 60 albo 65Nm, raczej nie ma tam mowy o dokrecaniu z roznymi silami co chwile.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
blaszka
Peugeot 205 Master
Posty: 2817
Rejestracja: 17 mar czw, 2005 3:43 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
Kontakt:

Post autor: blaszka »

zawsze sie powinno dokrecac róznymi siłami tak aby głowica nie miała duzych napręzen
rafi

Post autor: rafi »

Nie zgadzam się ani z blaszką ani z Kaktusem.Powinno być tak 1 etap-20 Nm,2etap-sztywnym kluczem o kąt 240 stopni w trzech ruchach dwa razy o 90 i raz o 60 stopni.
Awatar użytkownika
blaszka
Peugeot 205 Master
Posty: 2817
Rejestracja: 17 mar czw, 2005 3:43 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
Kontakt:

Post autor: blaszka »

nie czaje cie wcale rafi pracuje w servisie citroen peugeot i tak zalecaja informacje techniczne tak jak pisałem
rafi

Post autor: rafi »

Podany sposób zaczerpnąłem z Etzolda.
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Blaszka - pewnie masz racje. Ja glowice dokrecalem w tamtym roku i juz nie pamietam. A jak bym mial teraz dokrecac glowice to i tak bym zajrzal do dokumentacji, bo zawsze lubie byc pewien tego co robie. A pamiec czesto potrafi zawiesc.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
wino

Post autor: wino »

jak kupilem uszczelke to byla tam instrukcja 1 etap 2 kilo 2 120 stoni 3 120 stopni i na tym koniec ponoc :roll: ale z ciekawosci sprawdzilem ile to wychodzi na kila i wyszlo 10 :wink: i jest OK
rafi

Post autor: rafi »

Czyli wychodzi na to że miałem rację :D :D :D
Awatar użytkownika
IGI
Junior
Posty: 240
Rejestracja: 21 cze pn, 2004 12:38 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: BIAŁYSTOK

Post autor: IGI »

ja ostatnio zmienialem uszczelke to dokrecalem najpierw 30 a pozniej odrazu 60
nie cofalem o zadne 90 stopni chociarz to jest zalecane po to zeby szpilka nie pociagnela gwintu , odrazu nie mozna dokrecal taka duza sila dlatego ze to zle wpływa na uszczelke
ODPOWIEDZ