Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
wino
Post
autor: wino » 06 mar ndz, 2005 3:17 pm
jak w temaciku z jakim momentem {sila} dokrecac glowice 1.4 xs
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588 Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice
Post
autor: woocash » 01 kwie pt, 2005 7:58 pm
nie wiem dokładnie... ale w Haynes'ie na bank jest napisane b.dokładnie.
książka do pobrania na forum w PDF (post na górze forum technicznego)
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
blaszka
Peugeot 205 Master
Posty: 2817 Rejestracja: 17 mar czw, 2005 3:43 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
Kontakt:
Post
autor: blaszka » 01 kwie pt, 2005 11:05 pm
najpierw dokręcasz na 4 kilo potem na 6 a na końcu 8 kilo i wystarczy
Kaktus
Maniak
Posty: 1567 Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:
Post
autor: Kaktus » 02 kwie sob, 2005 5:54 pm
Z tego co wiem, to odrazu dokreca sie na 60 albo 65Nm, raczej nie ma tam mowy o dokrecaniu z roznymi silami co chwile.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
blaszka
Peugeot 205 Master
Posty: 2817 Rejestracja: 17 mar czw, 2005 3:43 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
Kontakt:
Post
autor: blaszka » 03 kwie ndz, 2005 1:22 pm
zawsze sie powinno dokrecac róznymi siłami tak aby głowica nie miała duzych napręzen
rafi
Post
autor: rafi » 03 kwie ndz, 2005 1:33 pm
Nie zgadzam się ani z blaszką ani z Kaktusem.Powinno być tak 1 etap-20 Nm,2etap-sztywnym kluczem o kąt 240 stopni w trzech ruchach dwa razy o 90 i raz o 60 stopni.
blaszka
Peugeot 205 Master
Posty: 2817 Rejestracja: 17 mar czw, 2005 3:43 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
Kontakt:
Post
autor: blaszka » 03 kwie ndz, 2005 1:47 pm
nie czaje cie wcale rafi pracuje w servisie citroen peugeot i tak zalecaja informacje techniczne tak jak pisałem
rafi
Post
autor: rafi » 03 kwie ndz, 2005 1:51 pm
Podany sposób zaczerpnąłem z Etzolda.
Kaktus
Maniak
Posty: 1567 Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:
Post
autor: Kaktus » 03 kwie ndz, 2005 2:15 pm
Blaszka - pewnie masz racje. Ja glowice dokrecalem w tamtym roku i juz nie pamietam. A jak bym mial teraz dokrecac glowice to i tak bym zajrzal do dokumentacji, bo zawsze lubie byc pewien tego co robie. A pamiec czesto potrafi zawiesc.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
wino
Post
autor: wino » 15 kwie pt, 2005 9:29 pm
jak kupilem uszczelke to byla tam instrukcja 1 etap 2 kilo 2 120 stoni 3 120 stopni i na tym koniec ponoc
ale z ciekawosci sprawdzilem ile to wychodzi na kila i wyszlo 10
i jest OK
rafi
Post
autor: rafi » 16 kwie sob, 2005 1:55 pm
IGI
Junior
Posty: 240 Rejestracja: 21 cze pn, 2004 12:38 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Post
autor: IGI » 17 kwie ndz, 2005 11:32 am
ja ostatnio zmienialem uszczelke to dokrecalem najpierw 30 a pozniej odrazu 60
nie cofalem o zadne 90 stopni chociarz to jest zalecane po to zeby szpilka nie pociagnela gwintu , odrazu nie mozna dokrecal taka duza sila dlatego ze to zle wpływa na uszczelke