Strona 1 z 1

licznik do 1.4 rocznik 87 ;)

: 31 mar czw, 2005 1:15 pm
autor: Galik
witam!

napisze to tak, zawsze chcialem miec licznik z obrotomierzem w samochodzie, niestety w moim nie ma ;(, pytalem sie u ludzi handlujacych czesciami na allegro o taki, nikt nie mial, i myslalem ze po prostu do tego modelu nie bylo takich licznikow, ale znalazlem to:

http://img71.exs.cx/my.php?loc=img71&im ... ik28bx.jpg
http://img71.exs.cx/my.php?loc=img71&im ... ik10gx.jpg

wiec jednak ten rodzaj licznika wystepowal z obrotomierzem :), tylko gdzie mozna go zdobyc? ma ktos jakies pomysly? w sklepie http://www.auto-czesci.net/ sa jakies liczniki ale kompletnie nie wiem czy ktorys z nich by sie nadawal, moze ktos pomoze? :)

z gory dzieki za odp

: 31 mar czw, 2005 2:36 pm
autor: Dan
Temat był juz przerabiany , ale tak dla przypomnienia kup se obr np z poldka i daj go w miejsce zegarka ,kożystając z jego tarczy jedynie co musisz to se białe tarcze zrobić
TU masz przygład w realu
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=649

: 31 mar czw, 2005 4:48 pm
autor: Galik
calkiem niezle to wyglada z tym licznikiem od poloneza, patrzylem na allegro, ale tam sa rozne liczniki do polonezow, jaki licznik wybrac?

np ten : http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=46344354

czy moze ten: http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=46438578

: 01 kwie pt, 2005 3:09 pm
autor: Galik
wiec tak, bylem dzis u mnie na szrocie i byly zegary z poldkow, ale 2 rodzaje, tak jak wyzej w linkach, koles chcial po 40 zl za kazdy a ja nie wiedzialem ktory bedzie dobry,
i teraz pytanie, czy to moze byc obojetanie jaki obrotomierz, czy tylko z poldka bedzie pasowal? jesli tak to ktory?? stary model czy nowy?

bede wdzieczny za w miare szybka odpowiedz ;)

jak podlaczyc obrotomierz? ;)

: 08 kwie pt, 2005 11:16 am
autor: Galik
ok, teraz potrzebuje naprawde waszej pomocy, kupilem obrotomierz od poldka i zanim zaczne rzezbic w liczniku wywalajac zegarek zeby tam go wsadzic, chcialbym sie dowiedziec jak go podlaczyc, sa tam 3 koncowki i... dalej nic nie wiem, z tego co sie orientowalem to trzeba by podlaczyc to do cewki zaplonowej? tylko ja nawet nie wiem gdzie to jest juz nie mowiac jak to zrobic, ktos mi pomoze?

: 08 kwie pt, 2005 11:25 am
autor: JoT_JoT
No masz 3 kabelki bo 2 to zasilanie czyli + i - możesz się podpiąć do zasilania z licznika gdzieś. no i 3 kabelek idzie właśnie do cewki zapłonowej. ona co prawda ma 2 kabelki wyprowadzone pod obrotomierz ale w moim przypadku były one wyprowadzone tylko w komorze silnika i kończyły sie mniejwiecej za akumulatorem. Nie bardzo wim jak wyjaśnić jak je odnaleźć ogólnie od cewki powinny iść bodajże 4 kabelki z czego 2 są do podłączenia właśnie pod obrotomierz. Te 2 do obrotomierza to są oba z takim samym sygnałem wiec wystarczy podłączyć jeden z nich i zasilanie

: 10 kwie pn, 2006 12:21 am
autor: TomCat
To ja moze odswieze troszke stary temat :)
mam puga 309, silnik 1,4 na monwtrysku, to ten sam co maja 205 niektore :)

zegary kupilem z gt, maja 3 piny przy obrotomierzu +, -, no i impuls

odnosnie ostatniego posta, ja tak mam wlasnie na 2 pinach w cewce mam impuls, ale polowiczny wyswietla mi polowe obrotow 500, i co wiecej strasznie cszarpie jak mam podlaczony, ptobowalem do kompa sie wpinac ale cos mi nie wyuchodzilo

ma ktos moze jakas rade :?:

kiedys ktos mowil ze tez impuls moze byc z modulu zaplonowego, czy kombinbowac cos w tym kierunku ??

dodam zdjecia jak to wyglada :)