Strona 1 z 1

czujnik rezerwy - kontrolka, bak itd.

: 06 kwie śr, 2005 6:25 pm
autor: Pieraś
yo people ;P

wiem ze temat podobny byl ale chodzi o co innego - to tak w ramach wstepu hehe

nie swieci mi sie kontrolka rezerwy, a chcialbym oczywiscie sprawdzic czy walniety mam czujnik ktory siedzi w baku czy zarowke. wiec pomyslalem ze zewre 2 kabelki czujnika i jak sie zarowka na desce zapali tzn ze to czujnik do wymiany a jak nie to ze zarowka ale ...... po zdjeciu tej gumowej zaslepki pod fotelem okazalo sie ze kostka na czujniku ma 3 kabelki :D bialy, niebieski i zielono-niebieski czy jakos tak ( teraz juz nie kojarze). Wiecie ktory to plus, a ktory minus ?? Zakladam ze jak wiekszosc czujnikow ten wlasnie zamyka obwod przez zlaczenie + i -

: 06 kwie śr, 2005 6:36 pm
autor: tomek
Do lampki jest ten dodatkowy przewód. Jak zewrzesz wszystkie 3 to powinno być max na wskaźniku i zapalona kontrolka rezerwy.

: 06 kwie śr, 2005 8:51 pm
autor: JoT_JoT
tak najlepiej to odkręć licznik i sprawdź poprostu zarówke ;)

: 06 kwie śr, 2005 11:26 pm
autor: Pieraś
jjjjasne rozbierac polowe kokpitu by sie dobrac do niej ... wole zworke na czujniku zrobic

: 06 kwie śr, 2005 11:29 pm
autor: JoT_JoT
Zawsze oprócz żarówki to może być inny problem w liczniku choć to raczej mało prawdopodobne poza tym jak sie spaliła żaróweczka i tak bedziesz musiał to rozebrać hehehe No napewno zajmuje to wiecej czasiu ale jak sie do tego szybko zabrać to dobrać sie do żarówki da sie w 5 minut z zegarkiem w ręku to tylko 11 śrubek :)

: 06 kwie śr, 2005 11:51 pm
autor: cheatoss
ja mam juz 3 zarowy do wymiany i nie ruszam poki co :P

p.s.
kupie daszek nad licznik od gti :D :D :D :D

: 07 kwie czw, 2005 10:00 am
autor: JoT_JoT
Oj chłopaki jak wy się boicie tego zdejmowania daszka conajmniej jakby gryzł naprawde on nie gryzie a jego zdjecie i założenie to naprawde pikuś największa trudność to przy zwykłej kierze wyciągnąć go po odkręceniou śrubek. Ale naprawde idzie sobie z tym poradzić A jak sie boicie że sobie połamiecie te daszki to teżsie nie martwcie mam do sprzedania jescze 2 takie :P:P:P

: 07 kwie czw, 2005 12:15 pm
autor: Pieraś
cwany "mam do sprzedania" ....... latwo sie cos robi jak sie juz robilo. u mnie po zwarciu na kostce zarowa sie nie zapalila a nie wiem gdzie sa zaciski na plastikach po prawej stronie deski rozdz. ( nawiewy i przyciski ).
przy kierownicy i z lewej strony srubki sa jak na talerzu a co z reszta ?? daszek od licznika idzie w prawo az do pokretel nawiewu

: 07 kwie czw, 2005 1:12 pm
autor: JoT_JoT
no idzie ale już kilka razy pisałem jak się do tego zabrać ja kiedyś też robiłem to [pierwszy raz i sie odziwo udało ;) Wyciągasz pokrętła od nawiewu tam są 2 śrubki zdejmujesz plastik od nawiewu masz kolejne 2 śrubki zdejmujesz trujkąt u góry podważając go śrubokrętem od dołu masz kolejne 2 śrubki następnie z lewej strony jest jedna śrubka oraz 2 są od dołu kierownicy w tych najgłębszych dziurach. to już 9 i ostanie 2 są jak na tależu po zdjęciu daszka którymi jest przykręcony licznik wtedy już tylko zostaje odczepić kostki nie da sie ich pomylić każda ma innąilośc pinów no i odczepić linke od prędkościomierza używajac płaskiego śrubokręta uważając by tego nie połamać Jakby co to pytaj :D:D:D

: 07 kwie czw, 2005 9:48 pm
autor: Pieraś
jak sie okazalo - banalne, Ci co maja oryg. kierownice wystarczy ja obrocic tak by gora kierownicy byla na dole i jest git. calosc jak sie okazalo to pikus - p.s. ksiegowy juz swieci hehe ... zarowka zamiast byc wlozona tam gdzie ksiegowy byla wlozona w miejsce od kontrolki ssania ktora oczywiscie przy wersji ssania automatycznego sie nie swieci wiec przelozylem. tylko nie wiem jak u Was ale u mnie ksiegowy zapalil sie dopiero przy wskazniku ciut ponizej zera

: 07 kwie czw, 2005 11:04 pm
autor: JoT_JoT
No cieszee się że się udało tak się zastanawiam czy nie uruchomić telefonu zaufania dla osób rozbierajacych licznik :D:D:D :mrgreen: