Strona 1 z 1
jakis czas temu zmienilem zimowki na letnie, i pojawil sie
: 30 kwie sob, 2005 1:23 pm
autor: perunvit
problem. Otoz przy wiekszych predkosciach (w miescie to jest nieodczuwalne) na trasie, samochod zaczyna "plywac". Opony byly wymieniane w dobrym serwisie, i chyba nie jest to wynikiem niewywazenia kol...co to moze byc w takim razie? Nie mam jakis szerokich kapci, zwyczajne standardowe...sa minimalnie wezsze od zimowek, ale czy mozliwa jest az taka roznica w trakcji??
: 30 kwie sob, 2005 1:25 pm
autor: BubuPN
może jest to kwestia bieżnika, albo ciśnienia?
: 30 kwie sob, 2005 1:32 pm
autor: simonszop
hmmm.. moze....KOLEINY
p.s. letnie opony wezsze od zimowek..

: 30 kwie sob, 2005 1:55 pm
autor: perunvit
jakie koleiny, u nas drog w polsce nie ma:P a tak na serio, to nie od tego. Ano kapcie wezsze sa

. Tez sie zastanawialem nad cisnieniem, ale dziw bierze, ze nie sprawdzili tego. Bieznik? Nie bardzo wiem o co Ci chodzi, o układ bieznika, czy to czy zjechany jest (nadmienie ze opony nówki)?. Zalozylem tego posta, bo mam nadzieje ze wina lezy w powyzszych przykladach, a nie cosik powazniejszego

. Pierwsze co zrobie to zajade sprawdzic cisnienie. Pozdrowka!
: 30 kwie sob, 2005 5:42 pm
autor: fly2b3
może masz oponki kierunkowe i ci źle założyli

: 01 maja ndz, 2005 11:27 am
autor: perunvit
dzięki ALL, to jednak było nieco nierówne ciśnienie w kapciach:P
Ale się trochę zdziwiłem, bo to niby dobry warsztat i jako tako powinien dbać o renomę...ale... jaką tam renomę budować można na przekładaniu opon, hehe
Pozdrawiam!
: 01 maja ndz, 2005 11:28 am
autor: JoT_JoT
Jak widzisz jednak można budować renome na zmienianiu opon aż sie zdziwiłem że w warsztacie nawet nie potrafią dobrze kółek pompować

: 01 maja ndz, 2005 2:01 pm
autor: STM
Kazda nowo zalozona opona musi sie ulozyc na feldze - nic nowego powinienes jeszcze sprawdzic wywazenie....