![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
Mam troche popieprzone we wszystkich ustawieniach, ale żeby sie za to zabrać, musze mieć wszystkie niepewne "podzespoły" wyszykowane na cacy... a więc:
I. Chce zmienić cały wydech... jak narazie u mnie jest prawdopodobnie jakiś "sportowy" kolektor Devil, a dalej jest <rura>--<pusta_puszka>--<rura> a z tego co się doinformowałem z różnych źródeł to najlepszy wydech do GTI to standard, chce zostawić chyba tylko ten kolektor. Czy będzie to dobre rozwiązanie? I mam szukać konkretnego wydechu do mojego XU9JA? bo to ten bez katalizatora
II. Co do przepływomierza, jakiś spory czas temu walnęło mi w kolektor i wyrwało denko od przepływomierza, poskładałem - troche silikonu - zorbiłem opasanie, teraz sie trzyma; ale widze że klapka ma luzy góra-dół ok 1,5mm, co z tym zrobić? A czy przy takim walnięciu mogło się coś nieodwracalnie uszkodzić?
III. Nie wiem jak się to zwie, ale chodzi mi o tą ruchomą część przepustnicy, do której przymocowana jest linka gazu i sprężyna... Tam też zauważyłem luzy i przez to także różnie trzyma mi wolne obraty w zależności od wyskokości z jakiej spada wskazóweczka obrotomierza, im większe obroty podczas naciśnięcia sprzęgła tym mniejsze wolne obroty... Co mam zrobić z tą przepustnicą? da się ją jeszcze jakoś uratować?
Z góry dzięki za odpowiedzi, mam nadzieje że dzięki Wam chociaż w jakims stopniu zrozumiem dziwny światopogląd mojego GTIka...
![Wink :wink:](./images/smilies/wink.gif)