Moje wszechobecne problemy techniczne....
-
- Uzalezniony
- Posty: 513
- Rejestracja: 08 cze ndz, 2003 2:51 am
- Posiadany PUG: 205GTI -> 306S16 -> 406coupeV6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Poznań
Moje wszechobecne problemy techniczne....
...były już nie raz przez Was omawiane i dziękuję za wszystkie pomocne uwagi podpowiedzi. Jednak przyczyn usterek i samych objawów jest na tyle wiele, ze doszlismy do wniosku, ze trzeba dać auto na szczegółowe badania techniczne. Mam do Was jeszcze tylko jedną prośbe i jednocześnie ciekawostke. Podczas, gdy szybko przyśpieszam autem i trzymam je parę sekund na najwyższych obrotach zapalają mi się wszystkie kontrolki na desce rozdzielczej, a jak zdejmuję nogę z gazu to gasną. Auto zachowuje się normalnie, nie wydaje mi się żeby silnik gasł. Macie jakies sugestie? Dodam tylko, co wiecie i o czym sie "chwalilem" ze cały czas pali mi sie kontrolka "sprawdz silnik" oraz ostatnio wycieka plyn z chlodnicy.
-
- Uzalezniony
- Posty: 710
- Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Re: a może
Sa dwa sposoby na zapalenie kontrolki STOP w pugu pierwsza to przekroczenie temperatury w glowicy (odpowiednio 105/110 stopni w zaleznosci od czujnika) a druga to za niskie cisnienie oleju (chyba ponizej 0.5 baraNMike pisze:A może i swego rodzaju ostrzeżenie. że za wysokie obroty i zaraz odcinamy zapłon...
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Mav swiete slowa
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Re: Moje wszechobecne problemy techniczne....
No ciekawe to ... u mnie jest tak samo, tyle że silnik rzeczywiście gasnie (oczywiście za momnet znowu chodzi, jak tylko puszcze sprzęgło). Dzieje się to wyłącznie po ostrym przyspieszaniu. Czasem potem nie chce w ogóle odpalić przez kilka minut. Jeszcze jedno, jezdze na LPG. Przypuszczam że to skład mieszanki.WINKiel pisze:...Podczas, gdy szybko przyśpieszam autem i trzymam je parę sekund na najwyższych obrotach zapalają mi się wszystkie kontrolki na desce rozdzielczej, a jak zdejmuję nogę z gazu to gasną. Auto zachowuje się normalnie, nie wydaje mi się żeby silnik gasł...
-
- Uzalezniony
- Posty: 710
- Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Podstawowy powod zazynania gti - to auto przy palowaniu bierze olej, a ludziki zadko sprawdzaja i dolewaja jak maja ponizej minimum.DUŻY pisze:Chyba rzeczywiście to moze byc olej trzeba bedzie dolać
Zalecana jest jazda z przynajmniej polowa stanu! Szczegolnie jak ktos lubi zakrety albo dlugie gwaltowne hamowania...
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
A jak ktos naprawde nie mysli o oleju bo nie ma do tego pamieci, to warto w miscie olejowej wspawac odpowiednie przegrody, i daszek, wtedy olej wolniej sie przelewa.. i nie odplywa tak szybko na zakretach...
Ja jednak zawsze staram sie miec powyzej polowy stanu. Mam pewnosc ze nie odplynie, no i sie tak olej nie grzeje.
Ja jednak zawsze staram sie miec powyzej polowy stanu. Mam pewnosc ze nie odplynie, no i sie tak olej nie grzeje.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- _Ryba_
- Junior
- Posty: 427
- Rejestracja: 27 wrz sob, 2003 3:48 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
a jak ktos ma skrzynie biegow w misce olejowej to te przegrody raczej nie wchodzą w gre.
<<<Moja Furka SPRZEDANA!!!!>>>
____________________________________
http://www.djbizzy.prv.pl
SERDECZNIE ZAPRASZAM!!
____________________________________
http://www.djbizzy.prv.pl
SERDECZNIE ZAPRASZAM!!
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Wchodza wchodza, tylko umiejetnie zrobione. Przeciez miske olejowa masz. To ze masz skrzynie i silnik na jednym oleju, to nie znacy ze nie masz miski w ktorej nie dalo by sie zrobic tych przegrod
Przeciez SMOK tez gdzies musi sie zmiescic. Nie mow mi ze skrzynia zajmuje sie 100% miski... wtedy miska by nie miala sensu ... bo skrzynia by pelnila funkcje miski
Przeciez SMOK tez gdzies musi sie zmiescic. Nie mow mi ze skrzynia zajmuje sie 100% miski... wtedy miska by nie miala sensu ... bo skrzynia by pelnila funkcje miski
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- _Ryba_
- Junior
- Posty: 427
- Rejestracja: 27 wrz sob, 2003 3:48 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Kaktus pisze:Przeciez SMOK tez gdzies musi sie zmiescic. Nie mow mi ze skrzynia zajmuje sie 100% miski... wtedy miska by nie miala sensu ... bo skrzynia by pelnila funkcje miski
fakt miejsca tam jest. i pewnie by sie zmiescily.
<<<Moja Furka SPRZEDANA!!!!>>>
____________________________________
http://www.djbizzy.prv.pl
SERDECZNIE ZAPRASZAM!!
____________________________________
http://www.djbizzy.prv.pl
SERDECZNIE ZAPRASZAM!!