Homologacja 205 Gti 1.6

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
zarombek
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: 18 sie śr, 2004 9:56 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Homologacja 205 Gti 1.6

Post autor: zarombek »

Witam wszystkich!

Ma ktoś odstąpić xero albo wersję elektroniczną homologacji do 205 GTi 1.6?
Poprawiam swoją rajdówke i chcę juz to robić zgodnie z homologacja ...
Będe wdzieczny za pomoc.
Powered by 205 GTI 1.6
http://www.peugeot205gti.pl
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Hi!

Jak jestes z Wawy to zglos sie do Grabowskiego - http://www.grabek.com on ma homologacje.

Ja taka homologacje takze mam... ale narazie nie widzi mi sie tego xserowac.

Co dokladnie chcialbys wiedziec?

Jezeli nie uda ci sie tego zalatwic w warszawie to ci ja xerne ale to jest naprawde duzo stron! i to w jezyku Francuskim :D
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
zarombek
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: 18 sie śr, 2004 9:56 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: zarombek »

Ok, dzieki.

Jakos zapomnialem o Michale Grabowskim.
Podjade do niego.

A co chcialbym wiedziec? W zasadzie wszystko co mozna a czego nie w grupie A :)
Obecnie robie wydech i dolot.
Nastepnie musze ruszyc skrzynie biegow (jakie sa homologowane przelozenia i skad je tanio zalatwic). I tanio jakas szpere by trzeba zalatwic.
Az w koncu czeka mnie niestety modyfikacja silniczka - przerazaja mnie koszta. Glowica, walek...
Jak mozesz to podziel sie informacjami na temat modyfikacji Twojego auta. Co prawda ja przygotowuje je do rajdow a nie wyscigow gorskich ale to bardzo podobno charakterystyka.
Powiedz mi czy kombinowales u siebie cos z komputerem? Slyszalem o roznych patentach z opornikami i tranzystorami. Obawiam sie jednak, ze jedynym skutecznym rozwiazaniem jest dolozenie zewnetrznej centralki.
Trzeba by zwiekszyc dawke paliwa.
Powered by 205 GTI 1.6
http://www.peugeot205gti.pl
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

No ja takze mam auto robione do rajdow a nie do wyscigow :)

A co mam w silniku zrobione :) Full Gr.A tyle moge powiedziec :)
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
zarombek
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: 18 sie śr, 2004 9:56 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: zarombek »

Myślałem, że coś więcej napiszesz o przełożeniach (i skąd je wziąść), czy walczyles cos z komputerem (ew. jak zwiekszyc dawke paliwa).
I w ogole jakies dobre rady i bledne sciezki, ktorymi podazales. Pytam bo chcialbym skozystac z Twojego doswiadczenia na tym polu.
Ale jezeli to tajemnica, to juz wiecej nie mecze ....
Powered by 205 GTI 1.6
http://www.peugeot205gti.pl
Awatar użytkownika
Michal gti
Uzalezniony
Posty: 897
Rejestracja: 06 cze pt, 2003 4:32 pm
Posiadany PUG: 205 rallye, 205 GTi, 205 CTi, 205 RG Cabrio, 205 MultiVan, 306 GTi6, 505 GTi, 304 cabrio, 304 coupe
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: Michal gti »

Zwiększyć dawke paliwa można przestawiając przepływomierz lub regulatorem paliwa, regulowanym :wink:
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Z komputerem nie ma sensu sie bawic w 1.6 GTI (tu nawet wryskiwacze wszystkie sa na 1 tranzystorze wiec nie wiele mozna zdzialac).

Dawki paliwa nie trzeba zawiekszac, bo to za nas robi przeplwyomierz powietrza ktory wedlug mnie jest genialnym rozwiazaniem w tych autach!

Jezeli zrobisz glowice do Agrupy, wsadzisz wieksze zawory, powiekszysz komory ssace i wydechowe, zmienisz walek to silnik ssac wiecej powietrza, bedzie automatycznie mocniej otwieral klapke przeplywomierza i automatycznie bedzie szlo wiecej paliwa!

Jezeli jednak AFR bedzie za ubogie, to wystarczy popuscic sprezynke w przeplywomierzu o 1 gora 2 zabki.

Jakie przelozenia? Nie ma zbyt duzej opcji.... przelozenie glowne z Mi16 i to wszystko. Trudno o krotsze przelozenia poszczegolnych biegow, i ciezko aby to pozniej bylo ciasno zestopniowane (a seryjna skrzynia jest dosc siasno zestopniowana).

To w zasadzie tyle!

Pamietaj jednak o jednej zasadzie - diabel tkwi w szczegolach! Ja ze swoja glowica walczylem prawie 1,5 tygodnia po pare godzin dziennie, ale jestem z tej roboty cholernie zadwolony! Bo autko naprawde jest mocniejsze.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
ODPOWIEDZ