Strona 1 z 1
Homologacja 205 Gti 1.6
: 15 maja ndz, 2005 7:38 pm
autor: zarombek
Witam wszystkich!
Ma ktoś odstąpić xero albo wersję elektroniczną homologacji do 205 GTi 1.6?
Poprawiam swoją rajdówke i chcę juz to robić zgodnie z homologacja ...
Będe wdzieczny za pomoc.
: 15 maja ndz, 2005 11:36 pm
autor: Kaktus
Hi!
Jak jestes z Wawy to zglos sie do Grabowskiego -
http://www.grabek.com on ma homologacje.
Ja taka homologacje takze mam... ale narazie nie widzi mi sie tego xserowac.
Co dokladnie chcialbys wiedziec?
Jezeli nie uda ci sie tego zalatwic w warszawie to ci ja xerne ale to jest naprawde duzo stron! i to w jezyku Francuskim
![Very Happy :D](./images/smilies/grin.gif)
: 16 maja pn, 2005 9:00 am
autor: zarombek
Ok, dzieki.
Jakos zapomnialem o Michale Grabowskim.
Podjade do niego.
A co chcialbym wiedziec? W zasadzie wszystko co mozna a czego nie w grupie A
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
Obecnie robie wydech i dolot.
Nastepnie musze ruszyc skrzynie biegow (jakie sa homologowane przelozenia i skad je tanio zalatwic). I tanio jakas szpere by trzeba zalatwic.
Az w koncu czeka mnie niestety modyfikacja silniczka - przerazaja mnie koszta. Glowica, walek...
Jak mozesz to podziel sie informacjami na temat modyfikacji Twojego auta. Co prawda ja przygotowuje je do rajdow a nie wyscigow gorskich ale to bardzo podobno charakterystyka.
Powiedz mi czy kombinowales u siebie cos z komputerem? Slyszalem o roznych patentach z opornikami i tranzystorami. Obawiam sie jednak, ze jedynym skutecznym rozwiazaniem jest dolozenie zewnetrznej centralki.
Trzeba by zwiekszyc dawke paliwa.
: 16 maja pn, 2005 4:57 pm
autor: Kaktus
No ja takze mam auto robione do rajdow a nie do wyscigow
A co mam w silniku zrobione
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
Full Gr.A tyle moge powiedziec
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
: 16 maja pn, 2005 9:16 pm
autor: zarombek
Myślałem, że coś więcej napiszesz o przełożeniach (i skąd je wziąść), czy walczyles cos z komputerem (ew. jak zwiekszyc dawke paliwa).
I w ogole jakies dobre rady i bledne sciezki, ktorymi podazales. Pytam bo chcialbym skozystac z Twojego doswiadczenia na tym polu.
Ale jezeli to tajemnica, to juz wiecej nie mecze ....
: 16 maja pn, 2005 11:36 pm
autor: Michal gti
Zwiększyć dawke paliwa można przestawiając przepływomierz lub regulatorem paliwa, regulowanym
![Wink :wink:](./images/smilies/wink.gif)
: 17 maja wt, 2005 2:18 pm
autor: Kaktus
Z komputerem nie ma sensu sie bawic w 1.6 GTI (tu nawet wryskiwacze wszystkie sa na 1 tranzystorze wiec nie wiele mozna zdzialac).
Dawki paliwa nie trzeba zawiekszac, bo to za nas robi przeplwyomierz powietrza ktory wedlug mnie jest genialnym rozwiazaniem w tych autach!
Jezeli zrobisz glowice do Agrupy, wsadzisz wieksze zawory, powiekszysz komory ssace i wydechowe, zmienisz walek to silnik ssac wiecej powietrza, bedzie automatycznie mocniej otwieral klapke przeplywomierza i automatycznie bedzie szlo wiecej paliwa!
Jezeli jednak AFR bedzie za ubogie, to wystarczy popuscic sprezynke w przeplywomierzu o 1 gora 2 zabki.
Jakie przelozenia? Nie ma zbyt duzej opcji.... przelozenie glowne z Mi16 i to wszystko. Trudno o krotsze przelozenia poszczegolnych biegow, i ciezko aby to pozniej bylo ciasno zestopniowane (a seryjna skrzynia jest dosc siasno zestopniowana).
To w zasadzie tyle!
Pamietaj jednak o jednej zasadzie - diabel tkwi w szczegolach! Ja ze swoja glowica walczylem prawie 1,5 tygodnia po pare godzin dziennie, ale jestem z tej roboty cholernie zadwolony! Bo autko naprawde jest mocniejsze.