zaplon jest ustawiany dynamicznie, w zaleznosci od podcisnien czyli wcisniecia gazu, jak napreawic nie wiem, a objawy to np. zmniejszona moc - czyli tak samo jak przy zle ustawionym zaplonie
do zmiany kata wyprzedzenia zaplonu a jak nie ma roznicy to dziwne bo chyba tylko w motronic'u nie ma roznicy (bo tam robi to czujnik GMP) ale tez wezyka nie ma...
To prawda w tych autach jest bardzo dużo zbędnych rzeczy jakies kostki wężyki itp. to po to żebyśmy się dłuzej męczyli z naprawą i dochodzili np co to jest, do czego to służy , a po tygodniu poszukiwania dochodzi do tego ze można wziąźć kosę i upier...ć to i wszystko będzie też oki
Odpal auto, odlacz wezyk, przy kolektorze ssacym, wloz do ust i pociagnij powietrze (bez glupich skojarzen), powinien wejsc na wyzsze obroty po czyms takim, a ty powiniennes czuc jakis opor przy takim zassaniu - jak nic sie nie dzieje a oporu brak to prawdopodobnie poszla membrana i generalnie nie naprawia sie tego tylko wymienia cala puche.
A co do objawów w czasie jazdy to napewno bys poczul, jesli wczesniej byl sprawny. Efekt jest taki jakby auto wchodzilo na obroty dwa razy wolniej.