Strona 1 z 2
siłownik podciśnieniowy aparatu zapłonowego
: 23 maja pn, 2005 2:59 pm
autor: putbill
Proszę o wypowiedzi na ten temat:
do czego służy jak go sprawdzić, czy można go naprawić, jakie są objawy jego awarii.?
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
: 23 maja pn, 2005 7:17 pm
autor: invictus
zaplon jest ustawiany dynamicznie, w zaleznosci od podcisnien czyli wcisniecia gazu, jak napreawic nie wiem, a objawy to np. zmniejszona moc - czyli tak samo jak przy zle ustawionym zaplonie
: 24 maja wt, 2005 10:30 am
autor: woocash
odłącz wężyk to zobaczysz awarię
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
: 24 maja wt, 2005 11:04 am
autor: putbill
odłączyłem wężyk i nie widzę żadnej różnicy
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
: 24 maja wt, 2005 11:11 am
autor: woocash
jak nie widać żadnej różnicy to po co przepłacać
![Wink ;)](./images/smilies/wink.gif)
a przyspieszałeś na maxa? nie zwalniał obrotów szybciej?
: 24 maja wt, 2005 1:06 pm
autor: putbill
NIE ZWALNIAŁ, wiec do czego to słuzy
: 24 maja wt, 2005 1:26 pm
autor: invictus
do zmiany kata wyprzedzenia zaplonu a jak nie ma roznicy to dziwne bo chyba tylko w motronic'u nie ma roznicy (bo tam robi to czujnik GMP) ale tez wezyka nie ma...
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
: 24 maja wt, 2005 2:16 pm
autor: woocash
no u mnie jest wężyk.... ni i zwalnia jak wywalę..... chociaż w tych furach jes kupę zbędnych rzeczy
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
: 24 maja wt, 2005 8:36 pm
autor: putbill
To prawda w tych autach jest bardzo dużo zbędnych rzeczy jakies kostki wężyki itp. to po to żebyśmy się dłuzej męczyli z naprawą i dochodzili np co to jest,
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
do czego to służy
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
, a po tygodniu poszukiwania dochodzi do tego ze można wziąźć kosę i upier...ć to i wszystko będzie też oki
![Razz :P](./images/smilies/tongue.gif)
: 24 maja wt, 2005 8:53 pm
autor: invictus
Hehe fakt - ale w sumie tez za to kochamy nasze pugi
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
: 24 maja wt, 2005 11:07 pm
autor: camel
Odpal auto, odlacz wezyk, przy kolektorze ssacym, wloz do ust i pociagnij powietrze (bez glupich skojarzen), powinien wejsc na wyzsze obroty po czyms takim, a ty powiniennes czuc jakis opor przy takim zassaniu - jak nic sie nie dzieje a oporu brak to prawdopodobnie poszla membrana i generalnie nie naprawia sie tego tylko wymienia cala puche.
A co do objawów w czasie jazdy to napewno bys poczul, jesli wczesniej byl sprawny. Efekt jest taki jakby auto wchodzilo na obroty dwa razy wolniej.
: 25 maja śr, 2005 12:04 am
autor: blaszka
tez to putbillowi pisałem na gadu gadu
: 25 maja śr, 2005 12:34 am
autor: Yahoo
po to jest to ufo właśnie
: 25 maja śr, 2005 6:16 am
autor: putbill
To co jest przyczyną ze nierówno pracuje na biegu jałowym jak jest rozgrzany (na wyższych obrotach pracuje równo). bo już niewiem?
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
: 25 maja śr, 2005 12:34 pm
autor: invictus
Falszywe powietrze, ew. moze tez byc zluzyty walek rozrzadu - tez to mam