Może ktoś mi opisze jak ustawić luzy zaworowe w silniku TU1M 1.1, chcę to zrobić sam ale nie wiem od którego cylindra zacząć itd.
Będę wdzięczny.
Dzięki za pomoc Blaszce, przy moich problemach z gaśńięciem samochodu okazało się najprawdopodobnie że miałem wode w paliwie.
Jeszcze raz DZIEKI
ustawienie luzów zaworów
- blaszka
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2817
- Rejestracja: 17 mar czw, 2005 3:43 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
- Kontakt:
ssace 0,20
wydechowe0,25
najłatwiej jest podnieśc prawa strone samochodu na lewarku właczyc 5 bieg
odkrecasz pokrywe zaworów (silnik musi być zimny)
krecisz kołem i patrzysz które zawory sa w górnym martwym punkcie
wdety potrzebna jest płaska 13 lub 10 (zależy ) i imbus 4 lub 8ka (7 nie pamiętam ) nasadowa
luzujesz śrube między zawór a śrube dociskową wkładasz szczelinomierz (najlepiej ustawiac w dwie osoby szybciej i precyzyjniej) wyczuwasz czy juz jest prawidłowy luz krecac kluczem nasadkowym
jak wszystko gra dokręcasz płaskim i tak kazde zawory pokolei
DLA bardziej zaawansowanych -prawidłowo powinno sie obracać bezpośrednio wałem
miłej pracy
a najlepiej przyjedz do mnie w tyg to zrobimy
wydechowe0,25
najłatwiej jest podnieśc prawa strone samochodu na lewarku właczyc 5 bieg
odkrecasz pokrywe zaworów (silnik musi być zimny)
krecisz kołem i patrzysz które zawory sa w górnym martwym punkcie
wdety potrzebna jest płaska 13 lub 10 (zależy ) i imbus 4 lub 8ka (7 nie pamiętam ) nasadowa
luzujesz śrube między zawór a śrube dociskową wkładasz szczelinomierz (najlepiej ustawiac w dwie osoby szybciej i precyzyjniej) wyczuwasz czy juz jest prawidłowy luz krecac kluczem nasadkowym
jak wszystko gra dokręcasz płaskim i tak kazde zawory pokolei
DLA bardziej zaawansowanych -prawidłowo powinno sie obracać bezpośrednio wałem
miłej pracy
a najlepiej przyjedz do mnie w tyg to zrobimy