DRAZEK???
ja bym podjechal do salonu peugeota
Bo dam ci taki przyklad:
Glupi diesel ma 2 rodzaje stabilizatorow rozniacych sie srednica o 1 mm
Wiec albo salon peugeota albo suwmiarka i do roboty...
Ale moim zdaniem trzeba sprawdzic tylko gwint czy pasuje i mniej wiecej dlugosc bo grubosc raczej wiekszego znaczenia nie ma...
Ale dostep bezposredni do tych danych posiada chyba blaszka wiec moze nie bedziesz musial do salonu jechac
Bo dam ci taki przyklad:
Glupi diesel ma 2 rodzaje stabilizatorow rozniacych sie srednica o 1 mm
Wiec albo salon peugeota albo suwmiarka i do roboty...
Ale moim zdaniem trzeba sprawdzic tylko gwint czy pasuje i mniej wiecej dlugosc bo grubosc raczej wiekszego znaczenia nie ma...
Ale dostep bezposredni do tych danych posiada chyba blaszka wiec moze nie bedziesz musial do salonu jechac
wlasnie o to mi chodzi
bo jak ten gwint jest taki sam i dlugosc drazka to juz grubosc znaczenia nie ma
Bo nie pamietam dokladnie czy miedzy 1,6, a 1,9 gti byla roznica w drazkach, czy miedzy zwyklymi pugami a gti.
Ale moze sie myle i drazki sa takie same?? Bo juz zaczynam watpic we wlasna pamiec
BLASZKA!! help
bo jak ten gwint jest taki sam i dlugosc drazka to juz grubosc znaczenia nie ma
Bo nie pamietam dokladnie czy miedzy 1,6, a 1,9 gti byla roznica w drazkach, czy miedzy zwyklymi pugami a gti.
Ale moze sie myle i drazki sa takie same?? Bo juz zaczynam watpic we wlasna pamiec
BLASZKA!! help