negatyw na tylnych kołach

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
mi
Maniak
Numer Gadu-gadu: 0

negatyw na tylnych kołach

Post autor: mi »

Na starcie ostrzegam: nigdy jeszcze nie robiłem niczego przy belce, więc jestem raczej laikiem :roll:
Jest tak: mam z tyłu koła w nagatywie i belkę do remontu. Teraz mam pytanko: czy jest szansa na zachowanie takich kątów na kołach (bo mi się sympatycznie po zakrętach śmiga ;) )? Czy po zregenerowaniu belki można jeździć z negatywem nie zużywając tego i owego (nie liczę opon, oczywiście :) ) przedwcześnie? Czy da się jakoś przednie koła postawić w negatywie?
Awatar użytkownika
woocash
Peugeot 205 Master
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783

Post autor: woocash »

hmm ciekawe dlaczego Ty, Dżon i ja ostatnio tak narzekamy na nasze fury ;), sory za OT :)

ale miom zdaniem nie da się zachowac negatywu, bo niby jak, musiałbyś mieć belkę wygiętą? przecież to się bierze z luzów chyba...
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
invictus

Post autor: invictus »

NIe da rady
z przodu tez chyba, ze wydluzysz wachacze :wink:
Awatar użytkownika
woocash
Peugeot 205 Master

chociaż... jak sie postarasz wygiąć jednakowo czopy na których osadzone są łożyska kół, to każde wygięcie możesz uzyskać ;)
Awatar użytkownika
mi
Maniak

w takim razie da się moją belkę zregenerować czy trzeba wymienić? (Nie ukrywam, że regenerowanie zdecydowanie bardziej mi odpowiada, bo przynajmniej bym wiedział, na czym stoję, a w zasadzie pug stoi ;) )
Awatar użytkownika
woocash
Peugeot 205 Master

hmm no to sie okaże jak się rozbierze.. jak czopy belki są powyginane.. to raczej nowe muszą być, przepraszam.. "nowe" też mogą być ;)
Awatar użytkownika
woocash
Peugeot 205 Master

hmm no to sie okaże jak się rozbierze.. jak czopy belki są powyginane.. to raczej nowe muszą być, przepraszam.. "nowe" też mogą być ;)
Jojack

Post autor: Jojack »