Strona 1 z 1
zawieszenie
: 15 cze śr, 2005 10:13 am
autor: IGI
siemka wiecie moze jak rozpoznac w gti czy mam oryginalne fabryczne zawieszenie czy moze juz ktos zmienial na bardziej miekkie
: 15 cze śr, 2005 11:26 am
autor: misiek22
dobre pytanie
mój naprzykład z przodu stoi wysoko, jest twardy ale ten prześwit
: 15 cze śr, 2005 5:02 pm
autor: deejay
GTI były twardsze ale nie za niskie
: 15 cze śr, 2005 5:03 pm
autor: woocash
porównaj oznaczenia na sprężynach.
: 15 cze śr, 2005 6:02 pm
autor: IGI
a jakie byly oznaczenia na gti? a jakie na zwyklych, moj stoi dosyc nisko ale na zakretach jakos mi tak za miekko.Kumpel ma w astrze ta sportowa zawieche chyba od gsi i u niego jak taczka sie jezdzi
: 15 cze śr, 2005 6:54 pm
autor: tomek
Jak stoi nisko, to napewno ktoś dłubał przy sprężynach bo oryginał stał wysoko
Prewdopodobnie "miękkość" którą czujesz to wina amorków...
Albo są seryjne do dużo twardszych spreżyn, albo poprostu zużyte...
Zdecydowanie lepszym rozwiązaniem jest twardszy amor do zwykłej spreżyny niż odwrotnie!!!
Wątpie, że ktoś wsadziłby słabsze sprężyny, choć GTI na sprezynach od np. JUNIORA spadłby pewnie ostro na glebe i pewnie by się kiepsko prowadził.....
Nie mam pojęcia jakie mogą być oznaczenia, prawdopodobnie jakieś kolorowe paski. Łatwiej sprawdzić grubośc i ilość zwojów i odległość między zwojami.
A daje sie "rozbujać"?? Astra pewnie przy takiej próbie jest jak "plastelina"
: 15 cze śr, 2005 9:12 pm
autor: PIT_R
A tak przy okazji. Za ile i gdzie moglbym kupic zestaw, obnizajacy i utwardzajacy cala zawieche. Zprzodu wiadomo ze amorki i sprezyny, a z tylu chcialem dac twardsze amorki i opuscic na belce. Czy z tylu przydalby sie chyba jeszcze stabilizator drugi, bo z tego co slyszalem to w juniorkach jest tylko jeden?
: 15 cze śr, 2005 9:18 pm
autor: Sebek
powiem tylko że koło 1500zł tak najtaniej!
: 15 cze śr, 2005 9:35 pm
autor: invictus
Najtaniej to bedzie zaspawac wachacze
za friko
A nad samym utwardzaniem z tylu to sie zastanow bo na naszych drogach to samochod gorzej sie trzyma bo podskakuje, ja co chwila to boki lapie
: 15 cze śr, 2005 10:50 pm
autor: tomek
Tylko patrzcie uważnie do jakiego silnika zawieszenie jest przeznaczone.
Przekonałem się sam jak wsadziłem do diesela kolumny kpl. weiteca -80 przeznaczone do TU...
Przy TU sprawował sie świetnie, a XU tak go obciążył, że osiadł praktycznie na poduszkach
pracował zaledwie jakieś 0,5 cm
koła delikatnie chowały sie w nadkolach a prześwit auta wynosił 7,5 cm
zamim się zorientowałem, że to nie pracuje, dodałem podkładki-dystanse w kielichy po 1cm i o dziwo dało się jeździć ale tylko po gładkim asfalcie
na nierównościach był koszmar
mało tego jakieś dziwne odgłosy zaczęła wydawać prawa półoś/wew.przegub - pracował teraz przecież w mocnym ugięciu! - okazało się że na 99% to wychodząca z niego ukosem półos zahaczała o jego obudowę
tak była już wygieta
mogło mi rozłupać przegub
Nie obniżajcie aż tak swoich pugów
: 19 cze ndz, 2005 7:21 pm
autor: IGI
panowie a ile zwoji maja sprezyny w gti a ile w innych modelach?