Strona 1 z 1
SERWO
: 15 cze śr, 2005 7:27 pm
autor: tomek
Czy wsadzenie serwa z GTI (ma wiekszą srednicę) wpłynie bezpośrednio na polepszenie hamulców?? A moze też pompy były inne?? A może coś np. od 405?
Chciałem najpierw zrobic porządek z tym co jest, bo przecież powinno wystarczyć no nie?
![Wink :wink:](./images/smilies/wink.gif)
.....niestety.....
Robiłem juz niemalże wszystko, a hamulce takie sobie.... Pedał nie jest miekki, ale jakiś taki niekonkretny...
: 15 cze śr, 2005 11:04 pm
autor: blaszka
serwa moga byc takie same ale tez nie musza róznice były w srednicy otworu w który wchodzi pompa hamulcowa a to zzależało od rocznika i miesiaca wyprodukowania auta i czy miały abs czy nie itp
wymien płyn tylko nowym przeczysc czyli wypompuj stary, dobrze odpowietrz układ,wyczysc samoregulacje w szczekach nasmaruj prowadnice w zaciskach
: 15 cze śr, 2005 11:14 pm
autor: Rychu
Myslę że większa (mocniejsza) pompa, np od 405-605 powinna poprawić siłę hamowania! Nie wiem jak to jest z serwem
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
: 15 cze śr, 2005 11:25 pm
autor: blaszka
Myslę że większa (mocniejsza) pompa, np od 405-605 powinna poprawić siłę hamowania!
nic to nie da czy wieksza czy nie to nie o to chodzi ze im większa tym lepsze hamulce
: 16 cze czw, 2005 12:24 am
autor: tomek
Robiłem już wszystko co opisujesz... nowy płyn, nowe przewody elestyczne, nowe tarcze i klocki, bębny i szczęki, samoregulacja cyka, podmieniałem nawet pompe i serwo na inne i ciągle to samo pedał jakiś taki "niekonkretny" nie wiem jak inaczej to nazwać... Pomijajac działanie serwa, pedał powinien stawiać pewny twardy opór, a u mnie jest taki jakiś gumowy....
wolałbym dojśc do ładu najpierw z serią ale będzie wkótce mocniejszy silnik więc może odrazu warto zrobić coś ponad.
Serwo z GTI ma wiekszą średnicę, więc przy tym samym podciśnieniu powinno pomagać wieksza siłą... póki co i tak nic z tego, bo problem raczej tkwi w hydraulice, ale prędzej czy później ta bedzie ok wiec może warto??
Pompy mają różne średnice tłoczków ale nie znam danych...wkońcu te wieksze modele musza mocniej hamować.....
Pytanie tylko czy wogóle jest sens podnosić ciśnienie w układzie z seryjną resztą? może to już nic nie da, bo ograniczeniem jest zacisk-klocek-tarcza a ciśnienia i tak wystarcza??
: 16 cze czw, 2005 10:42 am
autor: invictus
Powiem ci ze mialem 1.9d oryginal i hamowal bardzo konkretnie... i pedal wcale nie byl gumowy, moze masz lipnie plecione przewody gumowe i pecznieja??
: 16 cze czw, 2005 7:30 pm
autor: tomek
Nie wątpie, że tak powinno być
![Wink :wink:](./images/smilies/wink.gif)
: 20 cze pn, 2005 11:37 pm
autor: powerhorse
przypadkiem przekonalem sie ze serwo w mojej furze raczej dziala!!
hamowanie na wylaczonym silniku to jest koszmar!!
Myslalem ze mam twardy pedal ale jak zobaczylem jak hamuje na wylaczonym silniu to teraz mysle ze moj pedal wchodzi jak w maslo
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
hehe
chociaz z porownaniu z innym samochodami wciaz jest wedlug mnie twardy :/