Przednie łożyska

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
fly2b3
Junior
Posty: 127
Rejestracja: 16 sie pn, 2004 8:47 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Wrocław

Przednie łożyska

Post autor: fly2b3 »

Witam

Czy w naszych Pug'ach przednie lożyska się czymś różnią ??

Chodzi mi raczej o różnice między Diesel/np. Junior/GTI/CTI/i ABS 8)

kto wie niech się pochwali - please :)
Diesel power
Obrazek
Awatar użytkownika
Rychu
Uzalezniony
Posty: 609
Rejestracja: 21 paź wt, 2003 9:56 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Rychu »

Łożyska czego?? Kół??
Peugeot 205 1.4GT LPG
Jeśli bardzo chcesz zobaczyć moje autko to zapraszam na: http://www.Rychu.205.pl
Awatar użytkownika
deejay
Uzalezniony
Posty: 900
Rejestracja: 11 sty wt, 2005 7:37 pm
Posiadany PUG: 1,6 GTI
Numer Gadu-gadu: 3788033
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: deejay »

przednie łożyska kół się różnią na bank (napewno wersje z ABS i bez)
PEUGEOT 205 1.6 GTI
Obrazek
Awatar użytkownika
tomek
Uzalezniony
Posty: 732
Rejestracja: 03 lis pn, 2003 2:05 am
Lokalizacja: Gdańsk/Pisz

Post autor: tomek »

GTI 1,9, 1,6 i TD miały inne.
Chociaz 1,6 i TD nie jestem do końca pewny...bo piasta ma takie samo wejście na półoś jek cała resta...
Z ABS napewno półoś jest inna ale nie wiedziałem ze łozysko :?
Reszta czyli wszystkie benzyny do 1,6 i diesele miały to samo.
Najtańsze kosztuje 50pln
501512021 Sprzedam wszystkie części silnikowe 1,8 diesel i 1,9TD od 5pln, szyberdach prostokątny30pln, drążki gti 19mm, stabilizatory 19mm i 16mm, wnętrze od forevera, inne
Awatar użytkownika
fly2b3
Junior
Posty: 127
Rejestracja: 16 sie pn, 2004 8:47 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: fly2b3 »

Dzięki za info - a czy może ktoś wymieniał łożyska osobiście ??

jakie mogą być z tym problemy ?
Diesel power
Obrazek
Awatar użytkownika
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588
Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice

Post autor: woocash »

noo zapewne jak się nie ma odpowiedniego sprzętu, to trudno zdjąć pierścień zegera... a tak poza tym.. to nie wiem;)
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
invictus

Post autor: invictus »

ee tam bierzesz zwykla zabke od ruskich za 2zl, bosch'a i robisz sobie odp. narzedzia :wink:
Awatar użytkownika
Pieraś
Peugeot 205 Master
Posty: 2978
Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
Posiadany PUG: sprzedany
Numer Gadu-gadu: 696324
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Pieraś »

mam pytanie o przednie lozysko.
ma minimalny luz prawie nie wyczuwalny ... pojezdzi troche jeszcze ??
nic nie szumi i nie huczy .... czasem zdarza sie ze jak mam np. 80-90 i wcisne gaz to wtedy wyczuwam jakby takie tyci drgania gdzies jakby na polosiach te okolice
- w trabim tak mialem ze mialem spory luz to tak wlasnie przy 80 jak dawalem gaz to bylo podobnie tyle ze znacznie mocniej

EDIT:

jeszcze jedno .... czy moze byc tak ze ten minimalny luz wynika z tego ze np sruba niedociagnieta ?? (poluzwana samoczynnie)

jesli tak to czy sa jakies ograniczenia co do sily dokrecenia
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA

Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
invictus

Post autor: invictus »

Ograniczenia sa, sruba jest zbijana wiec sama raczej sie nie odkreci... -sproboj dociagnac -na jakis czas pomoze ale nie na dlugo...


PS -nie cche byc przez ciebie wycalowany :wink:
Awatar użytkownika
Pieraś
Peugeot 205 Master
Posty: 2978
Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
Posiadany PUG: sprzedany
Numer Gadu-gadu: 696324
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Pieraś »

eheh luzik :-) dzieki za odpowiedz
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA

Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Awatar użytkownika
pawlos23
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: 10 paź pn, 2005 11:59 pm
Posiadany PUG: 306 Kombi
Numer Gadu-gadu: 1974065
Lokalizacja: Olsztyn Kopenhaga

Post autor: pawlos23 »

To wkońcu jak wyjać te łożysko?

A i jak dobrać sie do łozyska półosi?
http://www.pawlos23.205.pl
205 GT Leżak 1.4 XY8 teraz 306 Kombi
Spayky

Post autor: Spayky »

invictus pisze:Ograniczenia sa, sruba jest zbijana wiec sama raczej sie nie odkreci... -sproboj dociagnac -na jakis czas pomoze ale nie na dlugo...


PS -nie cche byc przez ciebie wycalowany :wink:
z przodu ograniczeń raczej nie ma, dopierdalasz kluczem ile wlezie , co do tyłu to tak. Łozysko samemu trudno wymienić bo trzeba miec specjalną prase do wkładania łożysk w piaste. Jak zrobisz to młotkiem to moze sie zjebac, bo podczas uderzenia może ulec pęknięciu. Może się również udać ale jego żywotność może być krótsza.
Awatar użytkownika
pawlos23
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: 10 paź pn, 2005 11:59 pm
Posiadany PUG: 306 Kombi
Numer Gadu-gadu: 1974065
Lokalizacja: Olsztyn Kopenhaga

Post autor: pawlos23 »

no dobra a łozysko półosi; tez trzeba mieć prase?
http://www.pawlos23.205.pl
205 GT Leżak 1.4 XY8 teraz 306 Kombi
invictus

Post autor: invictus »

Spayky pisze: z przodu ograniczeń raczej nie ma, dopierdalasz kluczem ile wlezie , co do tyłu to tak. Łozysko samemu trudno wymienić bo trzeba miec specjalną prase do wkładania łożysk w piaste. Jak zrobisz to młotkiem to moze sie zjebac, bo podczas uderzenia może ulec pęknięciu. Może się również udać ale jego żywotność może być krótsza.

E tam -wystarczy albo imadlo albo grubsze deski i mlotek -bedzie gicior no ale wiadomo jak we wszystim odrobina wyczucia :)


Zadnej prasy nie potrzeba
ODPOWIEDZ