Strona 1 z 1

Przednie łożyska

: 20 cze pn, 2005 9:27 am
autor: fly2b3
Witam

Czy w naszych Pug'ach przednie lożyska się czymś różnią ??

Chodzi mi raczej o różnice między Diesel/np. Junior/GTI/CTI/i ABS 8)

kto wie niech się pochwali - please :)

: 20 cze pn, 2005 5:12 pm
autor: Rychu
Łożyska czego?? Kół??

: 20 cze pn, 2005 8:26 pm
autor: deejay
przednie łożyska kół się różnią na bank (napewno wersje z ABS i bez)

: 21 cze wt, 2005 3:38 pm
autor: tomek
GTI 1,9, 1,6 i TD miały inne.
Chociaz 1,6 i TD nie jestem do końca pewny...bo piasta ma takie samo wejście na półoś jek cała resta...
Z ABS napewno półoś jest inna ale nie wiedziałem ze łozysko :?
Reszta czyli wszystkie benzyny do 1,6 i diesele miały to samo.
Najtańsze kosztuje 50pln

: 21 cze wt, 2005 5:47 pm
autor: fly2b3
Dzięki za info - a czy może ktoś wymieniał łożyska osobiście ??

jakie mogą być z tym problemy ?

: 21 cze wt, 2005 7:06 pm
autor: woocash
noo zapewne jak się nie ma odpowiedniego sprzętu, to trudno zdjąć pierścień zegera... a tak poza tym.. to nie wiem;)

: 21 cze wt, 2005 8:25 pm
autor: invictus
ee tam bierzesz zwykla zabke od ruskich za 2zl, bosch'a i robisz sobie odp. narzedzia :wink:

: 11 paź wt, 2005 5:34 pm
autor: Pieraś
mam pytanie o przednie lozysko.
ma minimalny luz prawie nie wyczuwalny ... pojezdzi troche jeszcze ??
nic nie szumi i nie huczy .... czasem zdarza sie ze jak mam np. 80-90 i wcisne gaz to wtedy wyczuwam jakby takie tyci drgania gdzies jakby na polosiach te okolice
- w trabim tak mialem ze mialem spory luz to tak wlasnie przy 80 jak dawalem gaz to bylo podobnie tyle ze znacznie mocniej

EDIT:

jeszcze jedno .... czy moze byc tak ze ten minimalny luz wynika z tego ze np sruba niedociagnieta ?? (poluzwana samoczynnie)

jesli tak to czy sa jakies ograniczenia co do sily dokrecenia

: 11 paź wt, 2005 11:34 pm
autor: invictus
Ograniczenia sa, sruba jest zbijana wiec sama raczej sie nie odkreci... -sproboj dociagnac -na jakis czas pomoze ale nie na dlugo...


PS -nie cche byc przez ciebie wycalowany :wink:

: 12 paź śr, 2005 7:02 am
autor: Pieraś
eheh luzik :-) dzieki za odpowiedz

: 20 paź czw, 2005 11:57 am
autor: pawlos23
To wkońcu jak wyjać te łożysko?

A i jak dobrać sie do łozyska półosi?

: 21 paź pt, 2005 3:36 pm
autor: Spayky
invictus pisze:Ograniczenia sa, sruba jest zbijana wiec sama raczej sie nie odkreci... -sproboj dociagnac -na jakis czas pomoze ale nie na dlugo...


PS -nie cche byc przez ciebie wycalowany :wink:
z przodu ograniczeń raczej nie ma, dopierdalasz kluczem ile wlezie , co do tyłu to tak. Łozysko samemu trudno wymienić bo trzeba miec specjalną prase do wkładania łożysk w piaste. Jak zrobisz to młotkiem to moze sie zjebac, bo podczas uderzenia może ulec pęknięciu. Może się również udać ale jego żywotność może być krótsza.

: 21 paź pt, 2005 6:41 pm
autor: pawlos23
no dobra a łozysko półosi; tez trzeba mieć prase?

: 21 paź pt, 2005 6:54 pm
autor: invictus
Spayky pisze: z przodu ograniczeń raczej nie ma, dopierdalasz kluczem ile wlezie , co do tyłu to tak. Łozysko samemu trudno wymienić bo trzeba miec specjalną prase do wkładania łożysk w piaste. Jak zrobisz to młotkiem to moze sie zjebac, bo podczas uderzenia może ulec pęknięciu. Może się również udać ale jego żywotność może być krótsza.

E tam -wystarczy albo imadlo albo grubsze deski i mlotek -bedzie gicior no ale wiadomo jak we wszystim odrobina wyczucia :)


Zadnej prasy nie potrzeba