zmiana 1.1 na 1.4

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Adi205

zmiana 1.1 na 1.4

Post autor: Adi205 »

Czy dużo jest roboty ze zmiana silnika 1.1 na 1.4 oba na wtrysku - zastanawiam sie czy wystarczy wymienic silniki - i podmienic kompa

wydaje mi sie ze powinno działać


robak ty cos chyba o tym wiesz
krzycho

Post autor: krzycho »

Nie ma praktycznie żadnego problemu poza jednym który napotkałem jak przekładałęm silnik 1.4 zamiast 1.0 w P106 - blok w 1.4 jest ciut wyższy i to ciut wystarczyło żeby rura wydechowa była za krótka i w efekcie mysląc że nie dokręciłem śruby widząc szczelinę pomiędzy kolektorem a rurą urwałem szpilkę. Musiałem lekko odgiąć rurę, lekko ją zmłotkować w miejscu gdzie dotykała silnika ze skrzynią i założyć dwie podkładki pomiędzy kolektor a rurę. Miej to na oku

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
dziambel04
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: 18 maja śr, 2005 4:43 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Chorzów
Kontakt:

Post autor: dziambel04 »

2 tyg. temu wymieniol silnik 1.1 na 1.4. Wszystkie podzespoly pasuja tak samo co do 1.1 wiec bez problemu idzie go mątowac!! ale jadyna wadą jako mom to ze niechce mi zapalac na zimnym silniku,a jak jusz odpali i jest jusz cieply to chodzi bez zarzutów. dowiedzialem sie ze najprawdopodobnie wystarczy komputere zresetowac bo odczytuje dali parametry sil. 1.1 :D
Awatar użytkownika
Pieraś
Peugeot 205 Master
Posty: 2978
Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
Posiadany PUG: sprzedany
Numer Gadu-gadu: 696324
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Pieraś »

czy jest sens tyle sie bawic dla 15KM ?
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA

Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
krzycho

Post autor: krzycho »

Pieraś pisze:czy jest sens tyle sie bawic dla 15KM ?
Jest, jest bo to nie tylko 15 km więcej ale i momentu sporo więcej. 1.1 jeździ fajnie a 1.4 jeździ jak mały diabeł :twisted:
Awatar użytkownika
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588
Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice

Post autor: woocash »

a 1,4 leżak to sam lucyfer (przynajmniej taki czarny od spodu..;)
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
Awatar użytkownika
Sebek
Peugeot 205 Master
Posty: 4149
Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sebek »

ale lezaczek wolniej na obroty wchodzi-taki wolniejszy lucyferek :wink:
Audi A4 Avant
Honda CBF


Dostęp do części do wszystkich marek!!!

mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Awatar użytkownika
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588
Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice

Post autor: woocash »

ee tam wolniej??
musze porównać ;)
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
Adi205

Post autor: Adi205 »

oki - garrosa miałem to wiem co potrafi 1.4 - jutro 1.1 wytestuje i zadecyduje czy zmieniam na 1.4 - czyli nawet kompa niemusze zmieniać???


jest na alegro silnik 1.4 - sam silnk bez osprzetu czy podejdzie mi dolot z wtryskiem z 1.1?? :? :? chyba nie??
Awatar użytkownika
JoT_JoT
Moderator
Posty: 2910
Rejestracja: 05 lip pn, 2004 9:55 pm
Posiadany PUG: był 205 Junior Exlusive Obecnie Saxo
Numer Gadu-gadu: 3288286
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JoT_JoT »

No z tego co wiem to komp w 1,1 i 1,4 jest inny moze i bedzie to działać zależy jeszcze czy w obu masz kompa Bosch lub Magnet marelli bo są dwaj producenci. Poza tym lepiej mieć kompa przystosowanego do danego silnika aby lepiej wykorzystywać jego moc. Jak przekłądałem 1,0 na 1,1 to miałęm troche problemów ale głównie dlatego że 1,0 było gaźnikowe wieć musiałem połozyć wszystkie wiązki elektryczne tutaj wystarczy się wpiac w stare :) jednak kompa bym zmienił zreszta najpierw sobie sprawdz czy mają takie same czy inne oznaczenia kompy z 1,1 i 1,4 i bedizesz wtedy wiedizał na bank :)

Pieraś oczywiście jest sens walczyć o te 15 KM bo przy tej mocy ejst to naprawde bardzo dużo sam sie przekonałem zmieniając z 1,0 na 1,1 właśnie po 15 KM z tym że w tym przypadku był to przyrost mocy rzedu 33% co zdecydowanie daje się odczuć no i sam się zastanwaim czy ja tam kiedyś jeszcze 1,4 nie włoze ale prościej już chyba będzie w końcu GTi kupić :)
Kiedyś mówili na niego Junior, zmieniło sie jednak wiele ...

[url=http://JoT_JoT.205.pl/]www.JoT_JoT.205.pl[/url]
Lord_DRED
Junior
Posty: 167
Rejestracja: 23 cze czw, 2005 10:30 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: okolice Bytomia

Post autor: Lord_DRED »

no powiem ze 75 koni pod maska potrafi z tego autka zrobic śmigacza szosowego :)
Awatar użytkownika
aroslaw
Junior
Posty: 439
Rejestracja: 01 cze śr, 2005 5:36 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: dolnoslaskie

Post autor: aroslaw »

a w zawieszeniu nei ma roznic?? mozliwe ze bede w posiadaniu silnika 1,4 na gazniku moze bedzie swap ... :)
Peugeot 205 Style

http://www.aroslaw.205.pl
Awatar użytkownika
moralez
Peugeot 205 Master
Posty: 4910
Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 2955602
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: moralez »

co do zawiechy to czemu maja byc inne 8) to nie xu :P
z tym kompem boscha to ciekawi mnie czy przypadkiem nie jest taki sam 8)


jakby co mam kolektor dolotowy od 1,4 pasujacy na wtrysk boscha :mrgreen:
ODPOWIEDZ