Strona 1 z 1

zmiana 1.1 na 1.4

: 20 cze pn, 2005 10:44 pm
autor: Adi205
Czy dużo jest roboty ze zmiana silnika 1.1 na 1.4 oba na wtrysku - zastanawiam sie czy wystarczy wymienic silniki - i podmienic kompa

wydaje mi sie ze powinno działać


robak ty cos chyba o tym wiesz

: 21 cze wt, 2005 11:57 am
autor: krzycho
Nie ma praktycznie żadnego problemu poza jednym który napotkałem jak przekładałęm silnik 1.4 zamiast 1.0 w P106 - blok w 1.4 jest ciut wyższy i to ciut wystarczyło żeby rura wydechowa była za krótka i w efekcie mysląc że nie dokręciłem śruby widząc szczelinę pomiędzy kolektorem a rurą urwałem szpilkę. Musiałem lekko odgiąć rurę, lekko ją zmłotkować w miejscu gdzie dotykała silnika ze skrzynią i założyć dwie podkładki pomiędzy kolektor a rurę. Miej to na oku

Pozdrawiam

: 21 cze wt, 2005 12:26 pm
autor: dziambel04
2 tyg. temu wymieniol silnik 1.1 na 1.4. Wszystkie podzespoly pasuja tak samo co do 1.1 wiec bez problemu idzie go mątowac!! ale jadyna wadą jako mom to ze niechce mi zapalac na zimnym silniku,a jak jusz odpali i jest jusz cieply to chodzi bez zarzutów. dowiedzialem sie ze najprawdopodobnie wystarczy komputere zresetowac bo odczytuje dali parametry sil. 1.1 :D

: 21 cze wt, 2005 2:03 pm
autor: Pieraś
czy jest sens tyle sie bawic dla 15KM ?

: 21 cze wt, 2005 4:13 pm
autor: krzycho
Pieraś pisze:czy jest sens tyle sie bawic dla 15KM ?
Jest, jest bo to nie tylko 15 km więcej ale i momentu sporo więcej. 1.1 jeździ fajnie a 1.4 jeździ jak mały diabeł :twisted:

: 21 cze wt, 2005 4:23 pm
autor: woocash
a 1,4 leżak to sam lucyfer (przynajmniej taki czarny od spodu..;)

: 21 cze wt, 2005 5:44 pm
autor: Sebek
ale lezaczek wolniej na obroty wchodzi-taki wolniejszy lucyferek :wink:

: 21 cze wt, 2005 7:07 pm
autor: woocash
ee tam wolniej??
musze porównać ;)

: 21 cze wt, 2005 9:10 pm
autor: Adi205
oki - garrosa miałem to wiem co potrafi 1.4 - jutro 1.1 wytestuje i zadecyduje czy zmieniam na 1.4 - czyli nawet kompa niemusze zmieniać???


jest na alegro silnik 1.4 - sam silnk bez osprzetu czy podejdzie mi dolot z wtryskiem z 1.1?? :? :? chyba nie??

: 21 cze wt, 2005 11:47 pm
autor: JoT_JoT
No z tego co wiem to komp w 1,1 i 1,4 jest inny moze i bedzie to działać zależy jeszcze czy w obu masz kompa Bosch lub Magnet marelli bo są dwaj producenci. Poza tym lepiej mieć kompa przystosowanego do danego silnika aby lepiej wykorzystywać jego moc. Jak przekłądałem 1,0 na 1,1 to miałęm troche problemów ale głównie dlatego że 1,0 było gaźnikowe wieć musiałem połozyć wszystkie wiązki elektryczne tutaj wystarczy się wpiac w stare :) jednak kompa bym zmienił zreszta najpierw sobie sprawdz czy mają takie same czy inne oznaczenia kompy z 1,1 i 1,4 i bedizesz wtedy wiedizał na bank :)

Pieraś oczywiście jest sens walczyć o te 15 KM bo przy tej mocy ejst to naprawde bardzo dużo sam sie przekonałem zmieniając z 1,0 na 1,1 właśnie po 15 KM z tym że w tym przypadku był to przyrost mocy rzedu 33% co zdecydowanie daje się odczuć no i sam się zastanwaim czy ja tam kiedyś jeszcze 1,4 nie włoze ale prościej już chyba będzie w końcu GTi kupić :)

: 24 cze pt, 2005 10:12 am
autor: Lord_DRED
no powiem ze 75 koni pod maska potrafi z tego autka zrobic śmigacza szosowego :)

: 21 mar wt, 2006 9:27 pm
autor: aroslaw
a w zawieszeniu nei ma roznic?? mozliwe ze bede w posiadaniu silnika 1,4 na gazniku moze bedzie swap ... :)

: 21 mar wt, 2006 11:23 pm
autor: moralez
co do zawiechy to czemu maja byc inne 8) to nie xu :P
z tym kompem boscha to ciekawi mnie czy przypadkiem nie jest taki sam 8)


jakby co mam kolektor dolotowy od 1,4 pasujacy na wtrysk boscha :mrgreen: