Strona 1 z 1
wielki problem, gasnie nie chce odpalic.... HELP!
: 29 cze śr, 2005 8:17 pm
autor: luzak
problem mój jest taki, dopóki jedzie jest wszystko ok, jak się zagrzeje i stoi na wolnych obrotach CYK i gasnie- nie da sie go odpalic, czekam az ostygnie- znowu wszystko jest ok -> jedzie... do poki znowu nie zejdzie na wolne obroty i nie pochodzi na nich chwile.. potem znowu gasnie, musze czekac az ostygnie i dopiero odpala. Podczas gdy gasnie na wolnych jak sie go dluuuugo przypaluyje na rozruszniku odpali przegazuje sie i znowu zgasnie.... podczas krecenia rozrusznikiem wskazowka z obrotow skacze 1-4 tys, ale tez nei zawsze.... co to jest? dzisiaj mi sie tak stalo
![Sad :(](./images/smilies/sad.gif)
: 29 cze śr, 2005 8:20 pm
autor: woocash
hemmm a co to za silnik??
bo jakoś nie pamiętam..
u mnie dzieje się podobnie, ale to dlatego, że nie zwykłem używać ssania, i mam dolot tylko chłodnego powietrza, po jakimś czasie jest ok.. ale to gaźnik..
______________
aha monowtrysk... nie mam pojęcia ;P
: 29 cze śr, 2005 8:22 pm
autor: luzak
1,4ccm 75km monowtrysk
: 29 cze śr, 2005 8:23 pm
autor: woocash
o cholera!!!
z 1,4 cm3 taka moc.... niezła jazda.. słyszałem że na wtrysku to inna gadka, ale żeb aż tak....
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
: 29 cze śr, 2005 8:26 pm
autor: rafi
Miałem tak w 1.9 gti czujnik temp. byl walnięty,po prostu temp. silnika odczytywał jako za wysoką,po ostygnięciu ok.zacznij od tego.
: 29 cze śr, 2005 10:03 pm
autor: invictus
no i jeszcze mozesz sprawdzic potencometr przepustnicy bo to on zalacza bieg jalowy.
: 30 cze czw, 2005 10:38 am
autor: cyborg
1,4 monowtrysk nie ma potencjometru przepustnicy
: 30 cze czw, 2005 10:45 am
autor: putbill
ma tylko dwu krańcowy otwarte - zamknięte
: 30 cze czw, 2005 11:02 am
autor: invictus
aaa no to looz
tylko jak ma otwarty-zamkniety to powinien zalaczac przy "zamknietym" bieg jalowy bo inaczej do czego by sluzyl?? ale jezeli nie to w takim razie to co powiedzial rafi to chyba jedyna mozliwosc
: 30 cze czw, 2005 11:34 am
autor: putbill
rafi pisze:Miałem tak w 1.9 gti czujnik temp. byl walnięty,po prostu temp. silnika odczytywał jako za wysoką,po ostygnięciu ok.zacznij od tego.
Ja właśnie wymieniłem czujnik temperatrury silnika na nowy dałem 55 zł
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
i nic bez zmian, sonde lambda 80 zł
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
i nic zostala mi przepustnica bo mam nie regularne objawy sadni a nawet tydzien ze jest oki a nieraz do dupu duści się przerywa gasnie na jalowym a przejade 1 km i jest oki, także padło na potencjometr przepustnicy
: 30 cze czw, 2005 11:42 am
autor: luzak
pojade jeszcze do serwisu na komputer, może mi coś ciekawego powiedzą....
: 01 lip pt, 2005 9:57 am
autor: luzak
No dobra to teraz pytanie z serii głupich..... gdzie jest czujnik temp?
: 01 lip pt, 2005 10:20 am
autor: blaszka
W GŁOWICY Z PRAWEJ STRONY CZYLI OD STRONY SKRZYNI
: 01 lip pt, 2005 11:46 am
autor: Konserwa
ja stawiam na ten jebany potencjometr, bo jak obserwuj ete objawy to w 90% procentach przez te potencjometr. I ja mam tak samo i kompiszce pokazuje błąd potencjometra.