przekonajcie mnie ;)
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
przekonajcie mnie ;)
wiem, że o tym już było, ale mnie dalej to dziwi, że to się sprzedaje i są zwolennicy..
chodzi o magnetyzery
na takiej np. stronce
http://mago.republika.pl/index.html
jest "wyczerpujący" opis działania.
ale ja się troszkę fizyką interesowałem, nawet studiowałem kiedyś, więc jakoś nie mogę uwierzyć w te brednie
poza tym dlaczego piszą, że usuwanie nagaru ma zbawienny wpływ na kompresję w 4 suwach, a w 2 suwach odwrotnie?
przecież w obydwu silnikach nagar podwyższa poziom kompresji i nic więcej (no prawie) więc zasada ta sama...
poza tym, jak wytłumaczycie :
"UWAGA: EFEKT DZIAŁANIA MAGNETYZERA BĘDZIE SIĘ STOPNIOWO ZWIĘKSZAŁ W MIARĘ NASYCANIA MAGNETYCZNEGO KOMORY SILNIKA"
przecież to wybitnie zabieg czysto.. psychologiczny do cholery
jak się wybuli kasiorę na taki magnesik, to MUSI działać a jak na razie nie działa, to poczekamy aż się "komora nasyci" luuudzie....
poza tym, jakoś nie wiem, w jaki sposób, wierząc już w to magnetyzowanie powietrza i gazu/benzyny, magnetyzuje się cząsteczki w odwrotnych biegunach?? przecież to raczej niemożliwe.. z czysto teoretycznego punktu widzenia..
ja też jak pokręciłem kiedyś śrubkę regulacyjną od takiego giszica przy gaźniku (który na bank nie ma znaczenia.. bo to throttle damper, zresztą odłączony był;) to byłem PEWIEN że mi mniej pali i żwawiej chodzi )
chodzi o magnetyzery
na takiej np. stronce
http://mago.republika.pl/index.html
jest "wyczerpujący" opis działania.
ale ja się troszkę fizyką interesowałem, nawet studiowałem kiedyś, więc jakoś nie mogę uwierzyć w te brednie
poza tym dlaczego piszą, że usuwanie nagaru ma zbawienny wpływ na kompresję w 4 suwach, a w 2 suwach odwrotnie?
przecież w obydwu silnikach nagar podwyższa poziom kompresji i nic więcej (no prawie) więc zasada ta sama...
poza tym, jak wytłumaczycie :
"UWAGA: EFEKT DZIAŁANIA MAGNETYZERA BĘDZIE SIĘ STOPNIOWO ZWIĘKSZAŁ W MIARĘ NASYCANIA MAGNETYCZNEGO KOMORY SILNIKA"
przecież to wybitnie zabieg czysto.. psychologiczny do cholery
jak się wybuli kasiorę na taki magnesik, to MUSI działać a jak na razie nie działa, to poczekamy aż się "komora nasyci" luuudzie....
poza tym, jakoś nie wiem, w jaki sposób, wierząc już w to magnetyzowanie powietrza i gazu/benzyny, magnetyzuje się cząsteczki w odwrotnych biegunach?? przecież to raczej niemożliwe.. z czysto teoretycznego punktu widzenia..
ja też jak pokręciłem kiedyś śrubkę regulacyjną od takiego giszica przy gaźniku (który na bank nie ma znaczenia.. bo to throttle damper, zresztą odłączony był;) to byłem PEWIEN że mi mniej pali i żwawiej chodzi )
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- iveras
- Maniak
- Posty: 1068
- Rejestracja: 05 paź wt, 2004 9:27 am
- Posiadany PUG: Roland Garros
- Numer Gadu-gadu: 1660813
- Lokalizacja: Wolne Miasto Gdansk
Re: przekonajcie mnie ;)
bo z praktycznego punktu widzenia w cząsteczkach węglowodorów występują wiązania jonowe, które, chcąc nie chcąc oddziaływują w jakimś tam stopniu na siebie siłami Van der Waalsa i skupiają się razem za sprawą wiązań wodorowych, ajt?woocash pisze:poza tym, jakoś nie wiem, w jaki sposób, wierząc już w to magnetyzowanie powietrza i gazu/benzyny, magnetyzuje się cząsteczki w odwrotnych biegunach?? przecież to raczej niemożliwe.. z czysto teoretycznego punktu widzenia..
I masz teraz takiego magnetyzera, kóry wytwarza pole magnetyczne i tym samym powoduje zakłócenie (czyt. rozbicie) spójności tych wiązań.
... chyba tak bo jeżeli się mylę to mnie nie linczujcie
If she said "it's Chelsea or me" ... would You miss her?
_________________
Suzuki GSF600S "Barracuda"
_________________
Suzuki GSF600S "Barracuda"
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
no jasne, tylko przecież w takim potopie cząsteczek panuje wielki chaos jeśli chodzi o siłę wiązań, i co.. niby te magnetyzery powodują uporządkowanie ich jakoś?? i to jeszcze dla powietrza w jedną stronę, a dla paliwka w drugą?? przecież magnesy są takie same..
poza tym rozbicie wiązań w jaki sposób miałoby pomóc?? że niby wszystkie cząsteczki są teraz osobno, i bardziej podatne na wiązanie się z powietrzem??
nie kumam, a czytając stronkę producenta można wręcz piać z poziomu, w jakim jest napisana zasada działania, a koles niby naukowiec )
poza tym rozbicie wiązań w jaki sposób miałoby pomóc?? że niby wszystkie cząsteczki są teraz osobno, i bardziej podatne na wiązanie się z powietrzem??
nie kumam, a czytając stronkę producenta można wręcz piać z poziomu, w jakim jest napisana zasada działania, a koles niby naukowiec )
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- iveras
- Maniak
- Posty: 1068
- Rejestracja: 05 paź wt, 2004 9:27 am
- Posiadany PUG: Roland Garros
- Numer Gadu-gadu: 1660813
- Lokalizacja: Wolne Miasto Gdansk
po części magnetyzer rozbija duże skupiska cząstek do mniejszych, ale nie nadaje im ładunku, czy też tworzy z nich dipole! Ani cząstki benzyny ani powietrza nie są naelektryzowane, po prostu rozdrobnienie przez magnetyzer umożliwia łatwiejsze się ich mieszanie w komorze spalania. Tlen się spala, a że więcej cząsteczek tlenu otacza pojedyńcze cząstki paliwa tym lepiej spala się, proszę ja ciebie, benzyna.
Obrazkowo
O2 cząsteczka tlenu
{} węglowodór
bez magnetyzera
O2 O2 O2 {} O2
{} {} {} O2 {}
{} {} O2 {} {}
O2 {} {} {} O2
{} O2 O2 {} []
z magnetyzerem
O2 {} O2 {} O2
{} O2 {} O2 {}
O2 {} O2 {} O2
{} O2 {} O2 {}
O2 {} O2 {} O2
Obrazkowo
O2 cząsteczka tlenu
{} węglowodór
bez magnetyzera
O2 O2 O2 {} O2
{} {} {} O2 {}
{} {} O2 {} {}
O2 {} {} {} O2
{} O2 O2 {} []
z magnetyzerem
O2 {} O2 {} O2
{} O2 {} O2 {}
O2 {} O2 {} O2
{} O2 {} O2 {}
O2 {} O2 {} O2
If she said "it's Chelsea or me" ... would You miss her?
_________________
Suzuki GSF600S "Barracuda"
_________________
Suzuki GSF600S "Barracuda"
- iveras
- Maniak
- Posty: 1068
- Rejestracja: 05 paź wt, 2004 9:27 am
- Posiadany PUG: Roland Garros
- Numer Gadu-gadu: 1660813
- Lokalizacja: Wolne Miasto Gdansk
... co mało rzeczowo?! Myśleć też mam za Ciebie??
tak jak woocash napisał wcześniej, spójrzcie w jaki sposób producenci (hehe) opisują sposób działania magnetyzerów, śmiech na pustej sali! Poza tym nie jest to stosowane fabrycznie bo po co? Silnik świeży, podzespoły świeże, silniki nowej generacji i tak mało palą, a efekt w cale nie jest powalający bo co takie gówienko, które ledwo przylgnie do lodówki, może w tej benzynie zdziałać.
Ziarko prawdy w tym jednak jest. Bo jedynie promieniowanie gamma nie ulega wpływowi pola magnetycznego. Pewien procent cząstek ulegnie rozdrobnieniu, i faktycznie, po pewnym czasie silnik może uledz (ulec ... od ulegać) namagnetyzowaniu potęgując działanie magnetyzera.
Wszystko sprowadza się do tego, że najlepiej wydać duuużo szmalu i kupić po 3 magnetyzery powietrza i benzyny ... po roku się zwróci
Ale nie powiem, jak będe miał co wydawać to kupię i założę to ustrojstwo
tak jak woocash napisał wcześniej, spójrzcie w jaki sposób producenci (hehe) opisują sposób działania magnetyzerów, śmiech na pustej sali! Poza tym nie jest to stosowane fabrycznie bo po co? Silnik świeży, podzespoły świeże, silniki nowej generacji i tak mało palą, a efekt w cale nie jest powalający bo co takie gówienko, które ledwo przylgnie do lodówki, może w tej benzynie zdziałać.
Ziarko prawdy w tym jednak jest. Bo jedynie promieniowanie gamma nie ulega wpływowi pola magnetycznego. Pewien procent cząstek ulegnie rozdrobnieniu, i faktycznie, po pewnym czasie silnik może uledz (ulec ... od ulegać) namagnetyzowaniu potęgując działanie magnetyzera.
Wszystko sprowadza się do tego, że najlepiej wydać duuużo szmalu i kupić po 3 magnetyzery powietrza i benzyny ... po roku się zwróci
Ale nie powiem, jak będe miał co wydawać to kupię i założę to ustrojstwo
If she said "it's Chelsea or me" ... would You miss her?
_________________
Suzuki GSF600S "Barracuda"
_________________
Suzuki GSF600S "Barracuda"