Strona 1 z 1

Ecotek cb-26p (kolejny "magnetyzer"?)

: 04 lip pn, 2005 8:18 pm
autor: isilweo
witam

Czy slyszeliscie cos o "cudownym" zaworku ktory nazywa sie Ecotek cb-26p? Ponoc poprawia reakcje na gaz, zmniejsza spalanie itd. znalazlem strone producenta tutaj http://www.ecotekplc.com/cb-26p.htm sa recenzje z wielu pism moto. W polsce chyba sie nie da kupic, ale mozna zawsze sprowadzic np od angoli (koszt kolo 35 funtow). Ktos cos wie?

: 04 lip pn, 2005 8:29 pm
autor: Michal gti
Da się kupić u nas, w JC Tuning. Nazywa się to chyba eliminator :) kosztuje ok. 330-350 zł. U znajomego w integrze, dało to jakiś przyrost mocy i momentu, sprawdzone na hamowni.

: 04 lip pn, 2005 8:49 pm
autor: isilweo
a ten eliminator to jest to samo? czy jakas podroba oryginalnego?
tam na tej stronie sa testy tez do starszych aut (205 to starsze auta? ;)) i wg testow spalanie paliwa niezle spada. w jedym tescie nawet wyszlo im o 21%, a w innym o 15%. to i tak duzo. jakby nie patrzec to niezaleznie do 205tki wyszedlby jakis 1 litr

: 04 lip pn, 2005 8:53 pm
autor: Michal gti
Tak, to jest to samo.

: 04 lip pn, 2005 9:05 pm
autor: invictus
to jest tylko na gaz?? bo jak nie to ja biore od reki... :wink:

: 04 lip pn, 2005 10:30 pm
autor: isilweo
no to jest na benzyne i gaz. tam nawet jest gdzies zdjecie kogos kto ma takie 2 zalozone jedno na gaz a drugie na benzyne. w sumie nie wiem po co 2 jak wiekszosc aut ma to podpiete pod rurke od serwa

http://www.ecotekplc.com/vw_gtis.htm - tu na dole tej strony

: 04 lip pn, 2005 10:58 pm
autor: invictus
przeczytalem... jak dostane takie cos tak jak oni mowia na 30 dniowa probe i sie poprawi to wydam kase a jak nie...

: 05 lip wt, 2005 5:40 pm
autor: Piweł
...

: 05 lip wt, 2005 5:46 pm
autor: invictus
ja chce wiedziec ale nie sadzilem ze jest to do wykonania domowym sposobem wiec nie pytalem :oops:

: 05 lip wt, 2005 11:59 pm
autor: Piweł
...

: 06 lip śr, 2005 12:24 am
autor: invictus
W sumie....

Mi po glowie chodzilo takze to ze jakby ten zaworek puszczal pulsacyjnie niewielkie ilosci powietrza to w kolektorze powstawalyby zawirowania powietrza i moze jakos wtedy lepiej mieszaloby sie z paliwem ale jakos nie wydaje mi sie to mozliwe bo po zassaniu przez tlok i tak byloby to samo...

Tylko jak ma sie zwiekszone cisnienie na listwie do zmniejszenia spalania??

: 06 lip śr, 2005 9:25 am
autor: Piweł
...

: 06 lip śr, 2005 7:33 pm
autor: invictus
Hehe co do spalania to niezupelnie tak i przeciez dobrze o tym wiesz...
Bo to samo paliwo mozna spalic na rozne sposoby lub wcale nie spalic tylko wyrzucuc. Te pierdolniki (o ile dzialaja) zmieniaja "ekonomike" zuzycia paliwa, czyli jest ono dokladniej spalane - z tej samej ilosci paliwa wieksza moc, a jesli tak to jadac z ta sama predkoscia slabiej otwierasz przepustnice, silnik dostaje mniej paliwa= lepsze spalanie... Rozumujac w ten sam sposob moc maksymalna jest wieksza.

A tak wogole to zastanawiam sie o co im chodzilo z tymi tubulencjami w dolocie (w opisie tego urzadzonka)

: 06 lip śr, 2005 10:53 pm
autor: Piweł
...

: 07 lip czw, 2005 1:12 am
autor: invictus
:mrgreen:
Znam!!! Hamulce mu sie zje*** i musi jezdzic nawet wolniej :lol: :lol: :lol: