Strona 1 z 1

Coś nie tak z niskimi obrotami

: 08 lip pt, 2005 4:19 pm
autor: Hauwser
Cześć!
Mam pewien problem :cry: Byłem u elektryka na wymianie silniczka od niskich obrotów i koles powiedzial ze komputer musi sie od nowa zaprogramowac i po jakis 9 rozruchach niskie obrotybeda dzialac tak jak powinny. Natomiast u mnie zadko sa te niskie obroty (ale czasami sa) a przewaznie jest na wyzszych obrotach i kurcze pozno zmniejsza te obroty, a czasami caly czas praktycznie sa takie wyzsze obroty(oczywiscie na luzie biegu) :( Nie powninno byc tak ze po dodaniu gazu odrazu odlaczaja sie te wyzsze obroty?? POmożcie! Silnik: 1,1 mono wtrysk z 1991r.

: 09 lip sob, 2005 6:27 am
autor: putbill
Ja i Blaszka mamy to samo jaka rada na lato odkręć całkiem silniczek krokowy od wtrysku, zobaczysz ile mniej bedzie Ci palil paliwa az nie uwierzysz. :lol:

: 09 lip sob, 2005 8:29 pm
autor: Sebek
jakto?

: 11 lip pn, 2005 2:37 pm
autor: putbill
normalnie odkręcasz trzy śruby i ściągasz przychodzi zima i zakładasz z powrotem, wszystko chodzi oki :lol: , ale za to mniej pali

: 11 lip pn, 2005 2:39 pm
autor: invictus
Probowalismy tak z qmplem w 106 1.0 i nie chcial chodzic, fajnie macie...

: 11 lip pn, 2005 2:51 pm
autor: woocash
a to 106 1.0 aż tak dużo paliła :) ??

: 11 lip pn, 2005 3:06 pm
autor: invictus
srednio wychodzi w cyklu mieszanym 5,5l/100 ale wkurza jak chcesz hamowac silnikiem a czujesz jak ci spod stopy gaz ucieka :P

: 11 lip pn, 2005 4:22 pm
autor: woocash
no to trza jeść mniej grochówy.. sorki, nie mogłem się powstrzymać... :twisted:

: 11 lip pn, 2005 4:29 pm
autor: invictus
Hehe - W takim razie masz ciekawa konstrukcje stop bo ja tamtedy gazow nie wypuszczam :wink: :P :lol:

: 11 lip pn, 2005 4:32 pm
autor: woocash
miało się dziury w fotelu ;))))
żart :twisted: