Cieple powietrze na dolocie do silnika.
: 08 lip pt, 2005 9:27 pm
Powiedzcie mi taka sprawe... Z tego co mi sie wydaje gorące powietrze nie jest najlepsze dla silnika, dlatego chyba stosuje sie jego chlodnice.
A jak sie ma sprawa z silnikami turbodoladowanymi bez intercoolera gdzie powietrze ktore przeszlo przez turbosprezarke jest napewno nie tylko cieple ale i gorace?
Naszlo mnie takie pytanie w zwiazku z tym ze mam nieoryginalna rure dolotu powietrza do filtra i jej wlot dynda se miedzy chlodnica a silnikiem, stad powietrze do niej trafiajace jest cieplejsze, gdyz zdazylo juz schlodzic chlodnice, niz gdyby trafialo z tamtad skad powinno czyli z takiego plastikowego wlotu przy atrapie, nad chlodnicą...
Czy to ma jakis niekorzystny wplyw na silnik, ze mam ta rure nie tam gdzie powinienem?
Mowa tutaj o 1,9 dieselku.
Pozdrawiam!
A jak sie ma sprawa z silnikami turbodoladowanymi bez intercoolera gdzie powietrze ktore przeszlo przez turbosprezarke jest napewno nie tylko cieple ale i gorace?
Naszlo mnie takie pytanie w zwiazku z tym ze mam nieoryginalna rure dolotu powietrza do filtra i jej wlot dynda se miedzy chlodnica a silnikiem, stad powietrze do niej trafiajace jest cieplejsze, gdyz zdazylo juz schlodzic chlodnice, niz gdyby trafialo z tamtad skad powinno czyli z takiego plastikowego wlotu przy atrapie, nad chlodnicą...
Czy to ma jakis niekorzystny wplyw na silnik, ze mam ta rure nie tam gdzie powinienem?
Mowa tutaj o 1,9 dieselku.
Pozdrawiam!