Strona 1 z 2
Pytanko o przepustnicę
: 10 lip ndz, 2005 1:26 pm
autor: Biker
Witam ! Mam pewne problemy z praca silnika ( raczej duze niż male)...
Czy ktos z was Panowie jest mi w stanie napisac wzglednie podeslac jakas fote : od przepustnicy odchodza różne wężyki i gdzie one musza dochodzić w które miejsce silnika (moze tu leży problem zwiazany z pracą mojego silnika,to jest spieprzone?). Ja niestety tego nie wiem ! Dzieki !!!
: 10 lip ndz, 2005 1:27 pm
autor: invictus
Jaki silnik??
: 10 lip ndz, 2005 2:18 pm
autor: Sebek
Biker ma chyba 1.9 rally
: 10 lip ndz, 2005 3:30 pm
autor: Biker
Dokładnie mam 1.9 rally
A co do pracy motoru to okreslilbym to jako tragedia... porazka...wstyd... Moze gdzies jakis dobry mechanik lub ktos kto czuje temat !!!
: 10 lip ndz, 2005 3:48 pm
autor: invictus
No to jest on achyba taka jak u mnie...
1. Z gory jeden cienki od odmy (korek wlewu)
2. Na dole 2 wezyki od podgrzewania (ten od strony kierowcy idzie z glowicy z takiego pierdolnika niedaleko przeplywomierza, ten od strony pasazera idzie do gory zbiorniczka wyrownawczego.
3. No wiadomo ten wielki idzie z przplywomierza.
Nie pamietam zeby byly jezcze jakies....
: 10 lip ndz, 2005 7:24 pm
autor: wojba
jeszcze 1 wezyk od podcisnienia co idzie do aparatu zaplonowego
: 10 lip ndz, 2005 9:47 pm
autor: invictus
No fakt... u mnie go nie ma - motronic
: 12 lip wt, 2005 3:37 pm
autor: Biker
wojba pisze:jeszcze 1 wezyk od podcisnienia co idzie do aparatu zaplonowego
Fakt przy gwałtownym dodaniu gazy zmienia kąt zapłonu !?
Tylko jak to sprawdzic czy "to"działa.... ?
: 12 lip wt, 2005 3:41 pm
autor: Biker
I jeszcze jedno (moim zdaniem dot. przepustnicy) nie ma możliwości wyregulowania obrotow.
: 12 lip wt, 2005 11:15 pm
autor: invictus
Jest. To taka duza sruba na plaski wkretak
: 12 lip wt, 2005 11:28 pm
autor: Yahoo
musi być regulacja obrotów biegu jałowego - śruba na płaski w takim kołnierzu
: 12 lip wt, 2005 11:57 pm
autor: Biker
Panowie to wiem ze najwieksza srubka na płaski srubokret sluzy do regulacji obrotow !
Problem jest w tym ze nie ma mozliwosci wyregulowania tych obrotow, jak jest zimny to sa bardzo niskie (zdecydowanie pomnizej 1000 silnik gasnie ) a jak silnik jest goracy to sa wysokie nawet dochodza w skrajnym przypadku 1200-1400. Czy wymienic przepustnice czy tez problem lezy w elektronice !?
Moze zrobie nowy post na temat pracy mojego silnika, a byloby o czym pisac, calkie niezla litania !!
Pozdrawiam !!!!
: 12 lip wt, 2005 11:58 pm
autor: invictus
A moze to zawor powietrza dodatkowego jest padniety?? Bo powinno byc dokladnie odwrotnie...
: 13 lip śr, 2005 12:05 am
autor: Biker
To jest najprostsze wyjscie z sytuacji, ale zawor jest dobry !
A motor rano gdy jest zimny zachowuje sie tak jak by nie mial ssania....
: 13 lip śr, 2005 12:07 am
autor: invictus
No to moze czujnik temp silnika?? objawy bylyby podobne...