Strona 1 z 1

Naprawa samej głowicy wystarczy ????

: 15 lip pt, 2005 9:19 pm
autor: daro900
Witam mam maly problem - moj samochodzik kopci jak cholera z opisów jakie czytalem na forum wynika ze mam wyjechane uszczelniacze na zaworach i prowadnice pewnie tez :| (objawy takie jak rano odpalam duzo dymu ,po dluzszym postoku tez, w miescie na jak stane na swiatlach i pyka na wolnych obrotach to tyz kopci) no i ogolnie to mi duzo oleju zjada :| wiec mi sie wydaje ze to glowica i tak sie zastanwiam czy sam remont glowicy wystarczy aby mu pomoglo i nie kopcil i nie zjadal oleju ?

czy jednak muszem jeszcze myslaec o pierscieniach panewkach i takich tam ??:| kontrolka cisnienia oleju nigdy mi sie nie zapalia w czasie jazdy nawet jak byl mocno goracy silnik

a zastanawiam sie nad sama glowica bo wiadomo chodzi o kase :| ( sie splukalem maksymalnie ostatnio -- mieszkanie )

i jeszcze jedna sparawa robil ktos glowice sam w domu ?? bo ja to trochy "Zosia samosia " i wszystko lubiem sam robic ;) no za lakierowanie to sam sie nie biore ;)

i jeszcze jedna wazna rzecz : mam silnik 1,4 TU (monowtrysk) ale z tego co czytalem to jest ich kilka modeli wiec zamawiajac cześci trza podac chyba dokladny typ ?? czy moze to w wypadku tych silników jest wsioryba ?

aha a czy do puga mozna dostac pierscienie wieksze niz oryginalne (nominalne) czy jezeli juz trza je zmieniac to odrazu komplet z cylindrami?

alem sie napisal ;)

pozdrawiam

: 16 lip sob, 2005 12:27 am
autor: invictus
glowice mozesz zdjac i zalozyc sam - tylko warto byloby miec klucz dynamometryczny. Glowice trzeba splanowac, przeszlifowac zawory - a watpie ze masz odp sprzet :wink:

: 16 lip sob, 2005 2:09 pm
autor: Pieraś
daj lepiej fachowcowi

: 18 lip pn, 2005 4:00 pm
autor: daro900
dzieki za odpowiedz chlopaki
ps. odpisuje tak pozno bo w piatek mielismy okropna burze i necik nie dzialal do dzis :|


a tak z ciekawosci to ile mechanior moze za to wziasc (czesci + robota)

bo narazie jutro jadem robic przednie zawieszenie :|

: 18 lip pn, 2005 4:03 pm
autor: invictus
200 zl robocizna + 50 plan + 80 wymiana uszczelniaczy z gumkami i szlifem. O ile nie sa wyciagniete gwinty na srubach (mozna je uzyc z regoly 2 razy) to chyba wszystko - sruby 80zl komplet

: 18 lip pn, 2005 4:20 pm
autor: Sebek
za 250zł powinienes sie wyrobić z planowaniem ,uszczelniaczami ale bez sprawdzania szczelnosci bo za to chca 50zł wiecej

: 18 lip pn, 2005 7:24 pm
autor: daro900
czyli nie tak tragicznie :) tylko sie zastanwaiam czy robić to przed wyjazdem na urlop czy po :| jak zrobie przed to nie mam pewności ze cos nie wylazie w czasie drogi ( bo ja to jakos tym mechanikom nie wierze :| ) a a z 2 strony to jak wroce z urlopa moge nie miec kasy na robote hehe :) ot dylemat :)

ale nikt mi nie powiedzial czy sama robota glowicy mi pomoze :) ale chyba tak bo byscie pewnie krzyczeli ze nie :P ;)

: 18 lip pn, 2005 7:27 pm
autor: invictus
Napewno pomoze i napewno nie zalatwi wszystkiego :wink:

W 250 na bank sie nie wyrobisz - chyba ze masz kolege mechanika 8)
350 to suma przewidywalna

: 18 lip pn, 2005 8:27 pm
autor: daro900
no ja sie wlasnie zastanawialem bo same uszczelki pod glowice i kolektory ze stowke lekko lykna a nie mama pojecia ile reszta do glowicy :) musze poszukac jakiegoś warsztatu w Gorzowie Wlkp. i popytac narazie jutro odstawiam do roboty koncowki drazkow i te gumy w wachaczach :)