RATUNKU PO RAZ DRUGI !!

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
powerhorse

RATUNKU PO RAZ DRUGI !!

Post autor: powerhorse »

Ostatnio Wasze sugestie byly trafione wiec pewnie bedziecie mi wstanie pomoc i teraz.
Samochod przestal dzialac:(
Jade i silnik sie wylacza. ZAtrymam sie odrazu odpalal i jade dalej i za pare metrów (badz czasem nawet kilometr) znowu sie wylacza. Obrotomierz wariuje. Nagle silnik przerywa, obrotmomierz wskazjue zero pozniej nagle wchodzi na duze obroty, pozniej znowy przerywa i najczesciej sie wylacza, samochod przez caly czas jakby delikatnie przerywal. Myslalem moze ze nie mam benzyny ale dojechalem na stacje zatankowalem 5 litrów i wskazówka wskazuje na prawie 1/4 baku wiec paliwo raczej bylo.
Ostatnio wymienilem modul bo samochod byl calkowicie kaput :( podzialal ze dwa tygodni i znowu cos sie zje........ :(
Jakies sugestie ?
Awatar użytkownika
Piweł
Junior
Posty: 424
Rejestracja: 03 lip czw, 2003 4:21 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Piweł »

...
Ostatnio zmieniony 28 gru czw, 2006 12:44 am przez Piweł, łącznie zmieniany 1 raz.
Ex 205 GTi...
powerhorse

Post autor: powerhorse »

z tym ze jak wczesniej tak sie dzialo to silnik poprostu elegancko sie wylaczal i przez pewnien czas nei chcial sie wlaczyc. A teraz przerywa i glupieje :( ale pozniej odrazu odpala ;( no chyba ze inaczej sie popsul :(
Awatar użytkownika
szmergiel
Junior
Posty: 345
Rejestracja: 03 sty pn, 2005 12:55 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: piotrków trybunalski

Post autor: szmergiel »

zanim wydasz worek kasy sprawdź główny kabel wysokiego napięcia od cewki. potem reszte kabli i rozdzielacz i takie tam. wg. mnie to moduł jak poleci to raz a dobrze, i już sie nie odpala, ale może sie myle. powodzenia.
powerhorse

Post autor: powerhorse »

to jest jedyny kabel ktory nie byl wymieniany w samochodzi :( kiedys jak mnie kopnal prad z niego to mnie ladnie palec bolal :) pozniej sie dowiedzialem ze tam nei ma 12v :(
powerhorse

Post autor: powerhorse »

nigdzie nie moge dokupic tego kabla bo takie nie maja ;( w komplecie to peugetota byl inny a dokupic pojedynczy to nic nei pasuje i szukam dalej :(
powerhorse

Post autor: powerhorse »

a jakie byly by efekty gdyby poszla pompa paliwa??
czesto jezdzilem z mala ilosci paliwa w furze, chociaz jak zapalala mi sie rezerwa to zazwyczaj tankowalem :(
Awatar użytkownika
szmergiel
Junior
Posty: 345
Rejestracja: 03 sty pn, 2005 12:55 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: piotrków trybunalski

Post autor: szmergiel »

napewno by ci krótkotrwale nie szarpał a napewno by padał na wysokich obrotach a nie niskich. jesli Cie kopnał to nic nie rób zanim sie go nie pozbędziesz. i dziwne ze nie możesz dostac pojedynczego, czesto sie właśnie tylko ten wymienia.
Obrazek
Awatar użytkownika
szmergiel
Junior
Posty: 345
Rejestracja: 03 sty pn, 2005 12:55 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: piotrków trybunalski

Post autor: szmergiel »

no i zazwyczaj jak sie coś z kablem od cewki dzieje to obrotomierz wariuje tzn, skacze, tak jak napisałeś. pompa tego by nie dała, takich skoków.
Obrazek
Awatar użytkownika
szmergiel
Junior
Posty: 345
Rejestracja: 03 sty pn, 2005 12:55 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: piotrków trybunalski

Post autor: szmergiel »

jak juz totalnie nie mozesz dostać kabla to kup WD40, zpryskaj wszystkie kable, zdejmij je z kopółki i wypsikaj gniazda jak pomoże to masz przyczyne. Obejżyj kopułke, jak ma peknięcia szy głebokie rysy <OD WEWNĄTRZ> to dowidzenia jej, w rysach odkłada sie brud i iskra nimi spier.... . JA TEZ MOZESZ ZPRYSKAC. a jak nic to szukaj dalej po stronie elektryki. Obro. jest podpięty do cewki od strony modułu i dlatego wszelkie jego dzikie wskazania mówią ze cos jest z elektryką nie tak (przebicia itp). może sie myle i faktycznie to pompa, ale 90% to elektryka. POZDRO.
Obrazek
powerhorse

Post autor: powerhorse »

no wlasnei nie robi mi roznicy czy niskie obroty czy wysokie! mogelm go krecic nawet wedlug obrotomierza do 6 tys na luzie i nic mu nie bylo. A jade to nagle wariuje
powerhorse

Post autor: powerhorse »

sprawilem sobie nowy kabel od cewki (wlasciwie caly komplet, bo pojedynczego nie moge nigdzie dostac :( ) i dzieje sie tak samo :( pochodzi i nagle gasnie:(
kabel ktory u mnie pasuje do cewki jest do samochodów fiata i lanci -> pasuje ponooc do uno, tipo i tempry :( widocznie mialem wymieniana cewke z takiej fury o czym mi nic nei bylo wiadomo ;(
czy cewka moze pasowac od innego samochodu ?
szukam dalej jakis przebic bo mam tam duzo luznych kabli przy cewce prawie nie zaizolownaych :( czy jak iskra moze przeskoczyc na obudowe modulu ??
powerhorse

Post autor: powerhorse »

nie wiem czy to moze zbieg okolicznosci ale ten samochod dziwnie chodzi jak jest goraco, wtedy troche potrafia wariowac obroty zwlaszcza po odpaleniu :( najgorsze jest to ze juz tak pozniej zostaja i zeby znowu byly nizsze resetuje kompa :(
Awatar użytkownika
zawodowiecleon81
Junior
Posty: 120
Rejestracja: 16 mar śr, 2005 9:45 am

Post autor: zawodowiecleon81 »

no to gdzieś Ci lapie błeda na kompie.
niemożliwe od ręki, cuda w trzy dni !!!
powerhorse

Post autor: powerhorse »

zaizolowalem wszystki kable, ulożeylem je troszke inaczej, dalej od siebie a dzieje sie wciaz tak samo :( skonczyly mi sie pomysly :(
ODPOWIEDZ