Strona 1 z 2
RATUNKU PO RAZ DRUGI !!
: 18 lip pn, 2005 3:58 am
autor: powerhorse
Ostatnio Wasze sugestie byly trafione wiec pewnie bedziecie mi wstanie pomoc i teraz.
Samochod przestal dzialac:(
Jade i silnik sie wylacza. ZAtrymam sie odrazu odpalal i jade dalej i za pare metrów (badz czasem nawet kilometr) znowu sie wylacza. Obrotomierz wariuje. Nagle silnik przerywa, obrotmomierz wskazjue zero pozniej nagle wchodzi na duze obroty, pozniej znowy przerywa i najczesciej sie wylacza, samochod przez caly czas jakby delikatnie przerywal. Myslalem moze ze nie mam benzyny ale dojechalem na stacje zatankowalem 5 litrów i wskazówka wskazuje na prawie 1/4 baku wiec paliwo raczej bylo.
Ostatnio wymienilem modul bo samochod byl calkowicie kaput
![Sad :(](./images/smilies/sad.gif)
podzialal ze dwa tygodni i znowu cos sie zje........
Jakies sugestie ?
: 18 lip pn, 2005 9:36 am
autor: Piweł
...
: 18 lip pn, 2005 12:01 pm
autor: powerhorse
z tym ze jak wczesniej tak sie dzialo to silnik poprostu elegancko sie wylaczal i przez pewnien czas nei chcial sie wlaczyc. A teraz przerywa i glupieje
![Sad :(](./images/smilies/sad.gif)
ale pozniej odrazu odpala ;( no chyba ze inaczej sie popsul
![Sad :(](./images/smilies/sad.gif)
: 18 lip pn, 2005 1:10 pm
autor: szmergiel
zanim wydasz worek kasy sprawdź główny kabel wysokiego napięcia od cewki. potem reszte kabli i rozdzielacz i takie tam. wg. mnie to moduł jak poleci to raz a dobrze, i już sie nie odpala, ale może sie myle. powodzenia.
: 18 lip pn, 2005 2:03 pm
autor: powerhorse
to jest jedyny kabel ktory nie byl wymieniany w samochodzi
![Sad :(](./images/smilies/sad.gif)
kiedys jak mnie kopnal prad z niego to mnie ladnie palec bolal
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
pozniej sie dowiedzialem ze tam nei ma 12v
![Sad :(](./images/smilies/sad.gif)
: 18 lip pn, 2005 2:04 pm
autor: powerhorse
nigdzie nie moge dokupic tego kabla bo takie nie maja ;( w komplecie to peugetota byl inny a dokupic pojedynczy to nic nei pasuje i szukam dalej
![Sad :(](./images/smilies/sad.gif)
: 18 lip pn, 2005 2:29 pm
autor: powerhorse
a jakie byly by efekty gdyby poszla pompa paliwa??
czesto jezdzilem z mala ilosci paliwa w furze, chociaz jak zapalala mi sie rezerwa to zazwyczaj tankowalem
![Sad :(](./images/smilies/sad.gif)
: 18 lip pn, 2005 2:52 pm
autor: szmergiel
napewno by ci krótkotrwale nie szarpał a napewno by padał na wysokich obrotach a nie niskich. jesli Cie kopnał to nic nie rób zanim sie go nie pozbędziesz. i dziwne ze nie możesz dostac pojedynczego, czesto sie właśnie tylko ten wymienia.
: 18 lip pn, 2005 2:54 pm
autor: szmergiel
no i zazwyczaj jak sie coś z kablem od cewki dzieje to obrotomierz wariuje tzn, skacze, tak jak napisałeś. pompa tego by nie dała, takich skoków.
: 18 lip pn, 2005 3:03 pm
autor: szmergiel
jak juz totalnie nie mozesz dostać kabla to kup WD40, zpryskaj wszystkie kable, zdejmij je z kopółki i wypsikaj gniazda jak pomoże to masz przyczyne. Obejżyj kopułke, jak ma peknięcia szy głebokie rysy <OD WEWNĄTRZ> to dowidzenia jej, w rysach odkłada sie brud i iskra nimi spier.... . JA TEZ MOZESZ ZPRYSKAC. a jak nic to szukaj dalej po stronie elektryki. Obro. jest podpięty do cewki od strony modułu i dlatego wszelkie jego dzikie wskazania mówią ze cos jest z elektryką nie tak (przebicia itp). może sie myle i faktycznie to pompa, ale 90% to elektryka. POZDRO.
: 18 lip pn, 2005 8:35 pm
autor: powerhorse
no wlasnei nie robi mi roznicy czy niskie obroty czy wysokie! mogelm go krecic nawet wedlug obrotomierza do 6 tys na luzie i nic mu nie bylo. A jade to nagle wariuje
: 19 lip wt, 2005 8:39 pm
autor: powerhorse
sprawilem sobie nowy kabel od cewki (wlasciwie caly komplet, bo pojedynczego nie moge nigdzie dostac
![Sad :(](./images/smilies/sad.gif)
) i dzieje sie tak samo
![Sad :(](./images/smilies/sad.gif)
pochodzi i nagle gasnie:(
kabel ktory u mnie pasuje do cewki jest do samochodów fiata i lanci -> pasuje ponooc do uno, tipo i tempry
![Sad :(](./images/smilies/sad.gif)
widocznie mialem wymieniana cewke z takiej fury o czym mi nic nei bylo wiadomo ;(
czy cewka moze pasowac od innego samochodu ?
szukam dalej jakis przebic bo mam tam duzo luznych kabli przy cewce prawie nie zaizolownaych
![Sad :(](./images/smilies/sad.gif)
czy jak iskra moze przeskoczyc na obudowe modulu ??
: 19 lip wt, 2005 8:58 pm
autor: powerhorse
nie wiem czy to moze zbieg okolicznosci ale ten samochod dziwnie chodzi jak jest goraco, wtedy troche potrafia wariowac obroty zwlaszcza po odpaleniu
![Sad :(](./images/smilies/sad.gif)
najgorsze jest to ze juz tak pozniej zostaja i zeby znowu byly nizsze resetuje kompa
![Sad :(](./images/smilies/sad.gif)
: 20 lip śr, 2005 8:19 am
autor: zawodowiecleon81
no to gdzieś Ci lapie błeda na kompie.
: 23 lip sob, 2005 10:25 am
autor: powerhorse
zaizolowalem wszystki kable, ulożeylem je troszke inaczej, dalej od siebie a dzieje sie wciaz tak samo
![Sad :(](./images/smilies/sad.gif)
skonczyly mi sie pomysly
![Sad :(](./images/smilies/sad.gif)