Strona 1 z 1

wymiana zegarów - konkrety

: 01 sie pn, 2005 5:33 am
autor: RaveMan
wiem ze temat byl juz przerabiany kilka razy ale ani razu nikt nie udzielil konkretnych odpowiedzi. Moze mi ktos napisac konkretnie jakie czujniki sa podlaczone do poszczegolnych wskazowek (cisnienie i temp. oleju, oraz temp. chlodziwa) oraz gdzie one sie znajduja/powinny sie znajdowac?
kolejne pytanie czy do dzialania obrotomierza wystarczy podpiecie z tylu kostki, czy trzeba jeszcze jakis kabel podpiac do stykow na gorze deski?

: 02 sie wt, 2005 11:36 am
autor: RaveMan
siemano tyle ludzi przerabialo liczniki i jaskos nikt nie wie do czego podlaczal te wskazowki? bardzo ciekawe. Napiszcie co i jak pozdr

: 02 sie wt, 2005 5:08 pm
autor: Jitter
Każdy zazdrośnie strzeże tajemnicy, albo nikomu to się nie udało. Wożą tylko "na pokaz" niepodłączone liczniki, bueheheheh :)

A tak na poważnie, to faktycznie frekwencja na forum mizerna, a na technicznym doprosić się jakiejśc porady graniczy wręcz z cudem :?

: 05 sie pt, 2005 4:17 pm
autor: RaveMan
witam to jak wie ktos jak podlaczal deske czy wszystkim zrobila to niewidzialna reka? :) mam pytanie czy zeby obrotomierz dziala musi byc tylko podpieta kostka czy jeszcze jakis kabelek musi byc podlaczony do gory? pytanmie do osoby ktora zrobila rozpiske nt przekladania stykow miedzy kostkami(sor ze nie pisze po imieniu ale nie pamietam kto to zrobil) jest tam cos napisane pod spodem o obrotomierzu jak mam to interpretowac? jet tam napisane 8-8 10-8 nie bardzo wiem o co chodzi bo w starej kostce "8" 8 styk jest wolny to samo w "10" pomozcie plizzz

: 05 sie pt, 2005 5:19 pm
autor: Jitter
RaveMan pisze:witam to jak wie ktos jak podlaczal deske czy wszystkim zrobila to niewidzialna reka? :) mam pytanie czy zeby obrotomierz dziala musi byc tylko podpieta kostka czy jeszcze jakis kabelek musi byc podlaczony do gory? pytanmie do osoby ktora zrobila rozpiske nt przekladania stykow miedzy kostkami(sor ze nie pisze po imieniu ale nie pamietam kto to zrobil) jest tam cos napisane pod spodem o obrotomierzu jak mam to interpretowac? jet tam napisane 8-8 10-8 nie bardzo wiem o co chodzi bo w starej kostce "8" 8 styk jest wolny to samo w "10" pomozcie plizzz
Uderz do JoT_JoT - on popełnił ten opis. :-)

: 05 sie pt, 2005 10:17 pm
autor: JoT_JoT
tak robiłem opis który ejst na stronie jak podłączyć zegary ale nei powiem gdzie podłączyć czujnik cisnienia oleju bo go nei mam :) mam zegary od XSa obrotomierz musi mieć podłączone 3 kabelki +12V, masa, i jeden kabelek do cewki zapłonowej czy go wstawisz w kostki do góry czy nei to kwestia własnej inwencji twórczej wejdź w poradniik na stronce www to tam jest to co ja robiłem w pdf

: 29 sie pn, 2005 12:14 am
autor: WODZU
RaveMan jak jeszcze nie podpioles to daj mi cynk to ci pomoge bo ostatnie zmienialem licznik z wersji LOOK na ten duzu z obrotomierzem i dziala mi wszystko bez zarzutow. :D

: 29 sie pn, 2005 6:23 pm
autor: RaveMan
bylbym bardzo wdzieczny, napisz jaki masz silnik moze TU3M?

: 30 sie wt, 2005 12:34 pm
autor: WODZU
ja mam TU 1M - Jak ci pasyje to sie odezwij.