Strona 1 z 1

Dwa Pytania

: 04 sie czw, 2005 9:35 pm
autor: charly_says
Witam wiec jak w temacie mam 2 pytania.

1. Z mojej 205 dochodza dziwne metaliczne stuki podczas przeprawiania sie po nierownym ternie (dziurach).Wymienilem wachacze bo byly LEKKO:) wyrobione. stuki sie zmniejszyly ale dalej sa. Wiec w czym moze polegac jeszcze moj problem? Moze gumy stabilizatora?

2. Czy to prawda ze w silnikach XY7 zamiast paska rozrzadu jest lancuch? Jesli tak to co ile trzeba go wymieniec?,oczywicie jesli trzeba.

Pozdrawiam

: 04 sie czw, 2005 9:41 pm
autor: invictus
gumy stabilizatora,lozyska stabilizatora, koncowki drazkow,krzyzak,maglownica -w sumie pukac moze wszystko :wink:

Re: Dwa Pytania

: 04 sie czw, 2005 9:48 pm
autor: Jitter
charly_says pisze:Witam wiec jak w temacie mam 2 pytania.

1. Z mojej 205 dochodza dziwne metaliczne stuki podczas przeprawiania sie po nierownym ternie (dziurach).Wymienilem wachacze bo byly LEKKO:) wyrobione. stuki sie zmniejszyly ale dalej sa. Wiec w czym moze polegac jeszcze moj problem? Moze gumy stabilizatora?
U mnie stuki ucichły po wymianie gum łączących drążek stabilizatora z wahaczem.

Pozdrawiam!

: 04 sie czw, 2005 9:49 pm
autor: invictus
Ale on napisal ze wymienil wachacze a te gumy sa w wachaczu jezeli to jest tu albo diesel, w gti ich wogole nie ma

Re: Dwa Pytania

: 04 sie czw, 2005 10:27 pm
autor: Ferguss
[quote="charly_says"]2. Czy to prawda ze w silnikach XY7 zamiast paska rozrzadu jest lancuch? Jesli tak to co ile trzeba go wymieniec?,oczywicie jesli trzeba.
/quote]
Jest łańcuch tak jak piszesz. Co ile się go wymienia? Słyszałem że co 100 000 km.

: 04 sie czw, 2005 10:46 pm
autor: invictus
zobacz sobie czy to lancuch czy pasek

: 05 sie pt, 2005 12:44 am
autor: rafi
W silnikach XY jest łańcuch i nie wymienia się go wcale ponieważ jest tam hydrauliczny napinacz,i nie wiem jak by musiał być rozciągnięty ten łańcuch żeby hałasował.Jak miałem Puga z tym silnikiem i grubo ponad 200 tys. na szafie łańcuch był ok.