Strona 1 z 2

wspomaganie w rallye????

: 18 sie czw, 2005 11:59 am
autor: lukasss
hmza stanawiam sie czy jest sens i czy sie da zamontować wspomaganie do rallye gdyż przy szerokich oponkach kręcenie bywa uciążliwel, ale nie mam pojęcia czy to możliwe chociaż podejżewam że tak, pojecia za to nie mam jakie koszta musiałbym ponieśc na tą operacjee???????

: 18 sie czw, 2005 12:17 pm
autor: blaszka
zalezy do czego uzywasz auta jak sie nim scigasz to nie ma sensu zakładac bo ze wspomaganiem mozesz niezle sie ... Dlatego wszystkie nowe samochody maja wspomaganie zanikajace podczas szybkiej jazdy bo jakis niedzielny kierowca mógłby sobie nie poradzic na zakrecie przy duzej predkosci ze wspomaganiem

: 18 sie czw, 2005 12:22 pm
autor: lukasss
hm no tak ale sprawa gozej sie ma na wąśkich kręćiołkach gdzie trzeba kręcić i kręcić jest to bardzo uciążliwe, a na moim etapie ścigania to jakieś zawrotne prękości puki co mi nie grożą :)

: 18 sie czw, 2005 12:34 pm
autor: blaszka
to załóż mała kierownice i problem z głowy

: 18 sie czw, 2005 1:15 pm
autor: invictus
Mala?? Nie kumam co to mogloby dac :roll:
Rozumiem ze wieksza sie lzej kreci bo jest wieksza dzwignia, no a mniejsza spowoduje zwiekszenie sily potrzebnej zeby skrecic kola

: 18 sie czw, 2005 1:42 pm
autor: blaszka
mniejsza kierownica robi sie mniej obrotu zeby skrecic koła (wsesie szybciej sie skreca dlatego w rajdowych samochodach maja małe kierownice a nie takie jak w starze

: 18 sie czw, 2005 1:46 pm
autor: invictus
Ale nie po to zeby sie lzej krecilo!! Poza tym wcale nie robi sie mniej obrotow :wink:

: 18 sie czw, 2005 1:51 pm
autor: blaszka
invictus czytaj dokładnie wszystkie posty - daletego pisałem o małej kierownicy

: 18 sie czw, 2005 2:06 pm
autor: invictus
Blaszka -jemu chodzi nie o to ze musi nia duzo sie nakrecic, tylko o to ze to jest meczace bez wspomagania

: 18 sie czw, 2005 2:09 pm
autor: lukasss
mniejsze koło kierownicy nie załatwia sprawy gdyz nie bedzie sie nią lżej kręciło a wręcz jeszcze wiekszy będzie opór, ma ona sens gdy kci sie lekko gdyż ręka zatacza koło o mniejszym promieniu co daje szybszą reakcje kół ale nie sprawia tego iż lżej sie kręci a wręćz przeciwnie:) pozdr.

: 18 sie czw, 2005 2:10 pm
autor: invictus
Dziekuje ci lukasss za wsparcie :mrgreen:

Ktos tu kiedys mial na sprzedanie kompletne wspomaganie za 200zl ale chyba juz poszlo... - W kazdym razie cene orientacyjna juz znasz

: 18 sie czw, 2005 2:18 pm
autor: blaszka
a wiec tak na poczatku pisałem do czego bedzie uzywał auta jesli do scigania to wspomaganie niepotrzebne a przy sciganiu zeby lepiej wchodzic i szybciej w zakrety lepsza jest kierownica mała Jakby napisał ze jezdzi 5 razy do tesco i parkuje to bym mu polecił kierownice od tira i jeszcze raczke do krecenia
Wszystko teraz jasne

wsadz kierowcy rajdowemu normalna kierownice to sie zabije na zakretach bo nie zdarzy skrecić

: 18 sie czw, 2005 2:21 pm
autor: invictus
Hmmm a od kiedy to w sciganiu nie uzywa sie wspomagania?? Jest zupelnie inne, ale czesto wystepuje. To ze nie uzywa sie tego w np. w N to juz inna paa kaloszy...
Zreszta po co ja robie OT -koncze juz :D

: 18 sie czw, 2005 2:24 pm
autor: blaszka
pisałem tez ze nowe wspomagania maja funkce taka ze zanikaja przy szybszej jezdzie i tak samo jest w autach wyscigowych

: 18 sie czw, 2005 7:36 pm
autor: lukasss
.chce wiedzieć jak by to miało wyglądąc od strony technicznej gdybym chciał załozyć i jużżżż :| takze nie piszcie mi o małych kierownicach czy zanikającym wspomaganiu jak bym to z ksieżyca spadł.dzieki.