Witam,
Jak ten czujnik powinien dzialac? To jest kontaktron? Powinien zwierac w jednym (gornym) polozeniu kola zamachowego?
Wychodza z niego trzy kabelki, z czego jeden wyglada jak ekran. Pomiedzy zadnym z nich nie mam przejscia, przy dzialajacym silniku tez nic sie nie dzieje... Rozlaczenie kostki tez nie powoduje zadnych zmian w pracy silnika...
Na kostce ktora do niego dochodzi sa 2 przewody, z czego na zadnym z nich nie mam ani +12V ani masy... Cos chyba jest nie tak?
Prosze napiszcie jak to powinno wygladac i jak dzialac.
Pug z 1,9 dieslem.
Chce ten czujnik wykorzystac do obrotomierza...
Pozdrawiam!
Czujnik przy kole zamachowym (czujnik GMP)
- Pagi
- Maniak
- Posty: 1027
- Rejestracja: 04 lis czw, 2004 1:02 am
- Posiadany PUG: był 205 1.9D '92
- Numer Gadu-gadu: 35314
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Czujnik przy kole zamachowym (czujnik GMP)
Peugeot 205 1,9D '92 - pierwsza miłość...