Czujnik przy kole zamachowym (czujnik GMP)
: 12 wrz pn, 2005 6:21 pm
Witam,
Jak ten czujnik powinien dzialac? To jest kontaktron? Powinien zwierac w jednym (gornym) polozeniu kola zamachowego?
Wychodza z niego trzy kabelki, z czego jeden wyglada jak ekran. Pomiedzy zadnym z nich nie mam przejscia, przy dzialajacym silniku tez nic sie nie dzieje... Rozlaczenie kostki tez nie powoduje zadnych zmian w pracy silnika...
Na kostce ktora do niego dochodzi sa 2 przewody, z czego na zadnym z nich nie mam ani +12V ani masy... Cos chyba jest nie tak?
Prosze napiszcie jak to powinno wygladac i jak dzialac.
Pug z 1,9 dieslem.
Chce ten czujnik wykorzystac do obrotomierza...
Pozdrawiam!
Jak ten czujnik powinien dzialac? To jest kontaktron? Powinien zwierac w jednym (gornym) polozeniu kola zamachowego?
Wychodza z niego trzy kabelki, z czego jeden wyglada jak ekran. Pomiedzy zadnym z nich nie mam przejscia, przy dzialajacym silniku tez nic sie nie dzieje... Rozlaczenie kostki tez nie powoduje zadnych zmian w pracy silnika...
Na kostce ktora do niego dochodzi sa 2 przewody, z czego na zadnym z nich nie mam ani +12V ani masy... Cos chyba jest nie tak?
Prosze napiszcie jak to powinno wygladac i jak dzialac.
Pug z 1,9 dieslem.
Chce ten czujnik wykorzystac do obrotomierza...
Pozdrawiam!