Strona 1 z 2

PRZEŁOZENIE KIEROWNICZE

: 13 wrz wt, 2005 10:22 pm
autor: rado83
Wie ktos moze a moze robil albo zna kogos kto umial by przerobic uklad kierowniczy w pugu gti na to aby byl szybszy?

: 14 wrz śr, 2005 10:50 am
autor: Sebek
:roll:

: 14 wrz śr, 2005 11:15 am
autor: iveras
chodzi chyba o założenie wspomagania :roll:

: 14 wrz śr, 2005 11:28 am
autor: invictus
....
Chodzi o to zeby nie bylo 2,5 obrotu w jedna strone tylko np. poltora... ale gdzie takie cos moga zrobic to ja nie wiem...

: 14 wrz śr, 2005 11:52 am
autor: blaszka
zmnien kierownice na wieksza :lol: np od stara

: 14 wrz śr, 2005 11:54 am
autor: invictus
hmmm blaszka... a co to da?? uklad nadal bedzie mial 2,5 obrotu, a poza tym jeszcze wolniejszy bedzie...

: 14 wrz śr, 2005 12:20 pm
autor: Sebek
no własnie :D

: 14 wrz śr, 2005 12:22 pm
autor: blaszka
ale mniej obrotu w okół własnej osi kierownicy hehe :lol:

: 14 wrz śr, 2005 12:25 pm
autor: Sebek
chyba niekoniecznie jak sie tak zastanawiam,bo co to zmienia?
wielkosć kiery moze wpłynać tylko na łatwość wykonywania obrotu a nie na kat,bo przeciez zawsze musi pokonac ten sam- tak mi sie wydaje

: 14 wrz śr, 2005 12:29 pm
autor: blaszka
no wiem a co wy myslicie ze ja powaznie mówiłem o tej kierownicy buzki wam nic nie podpowiedziały ze to zarcik mały ale wiadomo ze jak duza kierownica to układ robi tyle samo obrotu ale sie tego w kreceniu taka kierownica nie odczówa i lzej sie kreci dlatego w autach ciezarowych sa duze kiery bo przy małej to bys sie nkrecił jak głupi
a jesli chodzi o szybka jazde i pokonywanie zakretów to lepsza jest kierownica mała

: 14 wrz śr, 2005 12:31 pm
autor: invictus
Ja ci blaszka w tym temacie nie ufam -buzkom tez :P
Pamietam co kiedys bylo... topic podobny byl 8)

: 14 wrz śr, 2005 12:32 pm
autor: blaszka
:P :P :P :twisted:

: 14 wrz śr, 2005 12:35 pm
autor: Sebek
ściemniacze :P :P

: 14 wrz śr, 2005 12:39 pm
autor: blaszka
WazuuuuuuuuuuuuuuP!!!!!!!!!!!!!!! 8)7 8)7 8)7

: 14 wrz śr, 2005 12:40 pm
autor: Sebek
hehe :D