Strona 1 z 2

Nierówne obroty silnika .::lame question::.

: 19 wrz pn, 2005 1:56 pm
autor: Florek235
Witam od niedawna jestem posiadaczem lewka 205 choć przejrzałem faqa to mam nadal wątpliwości
1.silnik pracuje nie równomiernie (na postoju)
2. w czasie jazdy na skrzyzowaniu silnik na luzie utrzymuje dosyć duze obroty gdy puszcze sprzeglo bez dodawania gazu to oczywiście samochodzik zaczyna sie toczyc i obroty spadają wtedy sprzegiełkohamulec i wszystko sie normalizuje ma wolne obroty ale wystarczy dodac gazu i znów wariuje.

nie znam się na samochodzach a ludziki różnie mówią ze kompik lub gaznik (bo tam jest jednopunktowy wtrysk)trzeba przeczyścić.

3.silnik wogóle głośno pracuje kumpel kupił golfa 2 benzynke i jest o wiele cichszy czy bredze i lewki mają taki stylowy głośniejszy pomruk

dane cara: 92r 1.1 cj

: 19 wrz pn, 2005 2:05 pm
autor: blaszka
co do wahania obrotów to moze być to silnik krokowy lub czujnik temperatury płynu piszesz ze głosno chodzi zrób regulacje luzów zaworowych silnik powinien wtedy cicho pracować i mozliwe ze wahania obrotów też sie ureguluja mozliwe ze tez głosniej chodzi bo sa wyrobione panewki na wale korbowym

: 19 wrz pn, 2005 2:05 pm
autor: hal205
Czy tak sie dzieje caly czas czy jak silnik sie nagrzeje to wszystko jest ok ?

re

: 19 wrz pn, 2005 2:12 pm
autor: Florek235
silnik miał regulowane zawory coś 35 na ssaniu 40 na normie było ale już coś tam, nie silnik pracuje tak cały czas, czujnik temperatury płynu chłodniczego od wentylatora właśnie wymieniłem marudziłem ze się went nie włącza a teraz chodzi dość często . A czy elektryka może mieć coś z tym wspólnego bo co z tego przeczytałem mam rozealone diody w alternatorze. a z czym się wiąrze wymiana tych panewek chodzi mi też o kase

: 19 wrz pn, 2005 2:15 pm
autor: blaszka
jak masz silnik 1,1 na jednowpunktowym wtrysku to masz żle wyregulowane zawory powinny być na ssacym 0,20 na wydechowym 0,25 ustaw jeszcze raz

co do panewek to juz musisz jechac do dobrego mechanika zeby sprawdził generalnie panewki sprawdza sie na obciazonym silniku albo jak gazujesz jak coś chrobocze lub słychac metaliczny dzwiek to panewki

: 19 wrz pn, 2005 2:17 pm
autor: Florek235
a może byc coś z układem cyrkulacji powietrza z czyms takim spotkałem sie na faqu ze zaduzo powietrza daje

: 19 wrz pn, 2005 2:19 pm
autor: invictus
malo prawdopodone, ale mozliwe -sprawdz najpierw ten silnik krokowy

: 19 wrz pn, 2005 2:20 pm
autor: blaszka
raczej nie wiecej powietrza nie powinno miec wpływu na wysokie obroty albo na ich wahanie ale moze chłopaki cos na ten temat odpisza nie jestem tez wszechwiedzący heehh

: 19 wrz pn, 2005 2:21 pm
autor: Florek235
a jak sprawdzic wiesz jestem lajkonikiem pod wzgledem samochodów sterownik do s.krokowego moge zbudowac ale co mi tro da ze sie silnki sie bedzie krecil

: 19 wrz pn, 2005 2:24 pm
autor: invictus
rozbierz go i wyczysc po prostu :wink: -moze pomoze...
koszt panewek jest nieduzy, ale robocizna jest piekielnie droga, a i jak robisz panewki to dochodza i uszczelki i inne pierdoly i raczej ponizej 1300 (za same panewki+uszczelki) nie zejdziesz...

: 19 wrz pn, 2005 2:31 pm
autor: Florek235
oki bede musial spróbowac co do metalicznych stuków to ich nie ma :? chyba ze i słysze he he

: 19 wrz pn, 2005 2:32 pm
autor: invictus
jeszcze jedno -zawory tluka metalicznie a panewka bardziej glucho...jedz do jakiegos mechanika nie -od zukow- i powiedz mu tylko zeby posluchal

: 19 wrz pn, 2005 4:58 pm
autor: moralez
mam podna sytuacje, ale mam do wyregulowania zawory i obejrzec swiece, tylko niechce mi sie :mrgreen:

: 27 wrz wt, 2005 10:12 am
autor: Frutis
może to przepływomierz powietrza, jeśli jest

: 27 wrz wt, 2005 10:18 am
autor: invictus
W tych silnikach nie ma przeplywki