Strona 1 z 2
czy można założyć sprężyny od gti do zwykłego
: 23 wrz pt, 2005 10:36 am
autor: kusiak205
: 23 wrz pt, 2005 11:11 am
autor: blaszka
można
: 23 wrz pt, 2005 12:14 pm
autor: kusiak205
czy sie dużo obniży i czy wszystko będzie ok jak je założe bo chce je dzisiaj kupić i oczywiscie czy potrzebne są jakieś przeróbki dzięki za informacje
![Bye :W](./images/smilies/wave.gif)
: 23 wrz pt, 2005 1:28 pm
autor: tomek
Może się nawet podniesie !!! zależy ile waży Twój silnik.
Seryjnie Gti nie stało wcale nisko a silnik XU waży swoje.... TU są duuużo lżejsze...
: 23 wrz pt, 2005 1:53 pm
autor: blaszka
tomek ma troche racji ja tez do swojego chcialem wsadzic od gti ale znajomy mi powiedział ze moze sie podniesc bo on wstawił do swojej zwykłej 306 sprezyny od 306gti i sie podniósł wiec zostawiłem swoje obciete bo nie chciało mi sie bawic ze zmiana i od gti sprzedałem
ale jak masz chcec sie pobawic to spróbować mozesz czy pójdzie w dół czy w góre
: 23 wrz pt, 2005 2:08 pm
autor: tomek
Dam przykład: sprężyny z diesela (cięte zwój i profilowane)
Diesel stał na nich niżej od serii jakieś 3,5cm
Benzyniak TU 1,1 ok cm wyżej od serii....
Jak wysoko by stał gdyby nie były cięte?? jeszcze jakieś 4,5 cm wyżej...
bo tyle teraz ma wysokość jednego zwoju(grubość + odległość pomiędzy nimi)...
i pewnie prawie amorek by się skończył
![Wink :wink:](./images/smilies/wink.gif)
: 23 wrz pt, 2005 2:38 pm
autor: blaszka
tomek pisze:Dam przykład: sprężyny z diesela (cięte zwój i profilowane)
Diesel stał na nich niżej od serii jakieś 3,5cm
Benzyniak TU 1,1 ok cm wyżej od serii....
Jak wysoko by stał gdyby nie były cięte?? jeszcze jakieś 4,5 cm wyżej...
bo tyle teraz ma wysokość jednego zwoju(grubość + odległość pomiędzy nimi)...
i pewnie prawie amorek by się skończył
![Wink :wink:](./images/smilies/wink.gif)
nie czaje ja mam ciete sprezyny w 1,1 i stoi nizej a ty piszesz ze wyzej
: 23 wrz pt, 2005 3:06 pm
autor: invictus
Czego nie czaisz?? Benzyniak stoi na ucietych sprezynach od diesla
Ty nie masz od diesla chyba...
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
: 23 wrz pt, 2005 3:09 pm
autor: blaszka
: 24 wrz sob, 2005 2:55 pm
autor: lukasss
hm jak twarde są te sprężyny od gti . bo chce podnieść autko gdyz jest za nisko i myślałem od gti wsadzić ale nie wiem czy znowu nie bedzie za wysoko i nie wiem jak sztywne sa czy przy sportowej jeżdzie nie bedzie gibał:)))
: 24 wrz sob, 2005 9:37 pm
autor: Yahoo
jeśli chodzi o gibanie - ważną rolę odgrywa stabilizator
: 24 wrz sob, 2005 9:42 pm
autor: invictus
zalezy czy bedziesz jechal spotrowo do przodu czy takze skrecal bo jak to 2 to stabilizator
: 25 wrz ndz, 2005 1:31 am
autor: Hauwser
zalezy czy bedziesz jechal spotrowo do przodu czy takze skrecal bo jak to 2 to stabilizator
Tak sie przygladam Waszej dyskusji i chodzi mi o stabilizator. To podczas gwaltownego skrecania za przechyl samochodu odpowiedzialny jest stabilizator? Jesli tak to co zrobic zeby ograniczyc przechyl, bo jak ostro skrecam to mam wrazenie ze jestem na katamaranie:) (silniczek 1.1)
: 25 wrz ndz, 2005 1:05 pm
autor: tomek
Za gwałtowne ruchy zawieszenia są odpowiedzialne amortyzatory!!!
Nie koniecznie zużyte, poprostu miękkie...
Zapomniałbym o wszelkich luzach - załóżmy że ich nie ma.
Stabilizator i elementy sprężyste odpowiadają za całkowity przechył.
Stabilizator z przodu jest w każdej 205 i się nie zużywa
Musisz zdecydować czy wogóle się za bardzo dla Ciebie przechyla, czy zachowuje się nerwowo przy gwałtownych manewrach.
Dobry amortyzator z dużym tłumieniem na odbiciu jest w stanie uspokoić bardzo auto nawet bez stabilizatora z tyłu.
Natomiast miękkie amortyzatory + wysoka belka bez stabilizatora mogą przeszkadzać.
: 25 wrz ndz, 2005 1:55 pm
autor: invictus
Wszystko sie zgadza a stabilizatory tez nie byly jednej srednicy... a wiadomo -im twardszy tym mniej sie przechyla