Strona 1 z 1

Chyba amortyzatory !?

: 29 wrz czw, 2005 5:22 pm
autor: Biker
Przy skrecie opona trze mi o nadkole (jezdze 1.9 Rally).
Sam nie wiem co to moze byc sprawdzajac amortyzatory nie ciekna samochod nacisniety nie buja sie ).. Co o tym sadzicie !/
moze sprezyny ale co moglo by byc z nimi ?
Jakie wg was powinienem kupc amortyzatory do tego samochodu !
Model marka ( nie ukrywam ze chodzi mi tutaj o cene adekwatna do jakosci) dot. to amortyzatorow przednich i tylnich !

: 29 wrz czw, 2005 8:22 pm
autor: tomek
O nadkole poszerzajace? Masz niskie zawieszenie?
chodzi o szybki łuk i przechył auta czy poprostu o skręcone koło?
Kiedyś tego nie było? wiąze się to z jakąś naprawą?
Masz wieksze koła?
Może poprostu źle wyregulowane końcówki drążków kierowniczych? sprawdz czy liczba obrotów kierownicą w lewo i prawo sie zgadza.

: 29 wrz czw, 2005 10:17 pm
autor: hryno
podjedz na obornicka to zobaczymy napewno cos wymysle.... 8)7 8)7

: 30 wrz pt, 2005 4:47 pm
autor: Biker
tomek pisze:O nadkole poszerzajace? Masz niskie zawieszenie?
chodzi o szybki łuk i przechył auta czy poprostu o skręcone koło?
Kiedyś tego nie było? wiąze się to z jakąś naprawą?
Masz wieksze koła?
Może poprostu źle wyregulowane końcówki drążków kierowniczych? sprawdz czy liczba obrotów kierownicą w lewo i prawo sie zgadza.
Tak chodzi o takie nadkole jak ma Rally .
Dokladnie skrecamy (wiadomo auto sie przechyla)no ale nie powinno za kazdym razem trzec o te nadkole juz raz mi peklo ...
Kola standart GTI 185/55 na 15.
Moim skromnym zdaniem chyba juz amortyzator, stad moje pytanie jakie kupic w miare logicznej cenie bo pewnie to nie sprezyna na kolumnie.

: 30 wrz pt, 2005 9:06 pm
autor: tomek
Amorek w zasadzie tylko tłumi ruch zawiasu ale przez to faktycznie położenia ekstremalne są dużo żadziej osiągane im twardszy amor..

Ale jak jest wszystko ok, to koło powinno miec zawsze margines odległości od innych elementów nawet przy max nacisku i max skręconych kołach!!!

Amorek może tu w pewym sensie pomóc ale raczej przy okazji...

Nie wiem jak twarde sa spreżyny w Rally.. i czy masz oryginał... pomyślałem że może odbojnik ale normalnie przy skręcaniu jeszcze do niego powinno być daleko!!
A u Ciebie już obciera...

Amorki najlepiej twarde szczególnie do Rally.
Po taniości ponoć AL-KO żółte są fajne
Najlepsze to BILSTEIN albo KONI
Bilstein B4 sa tańsze, B6 to już konkret do sportu i w pełni regenerowalne!!!
Koni czerwone, a lepsze żółte dużo twardsze (regulowane tłumienie)

: 01 paź sob, 2005 8:18 pm
autor: Biker
Duze dzieki !!